دوشنبه 15 آذر 1395 / 12:48|کد خبر : 2132|گروه : اجتماعي

هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در بانه برگزار شد + تصاویر

هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در بانه برگزار شد + تصاویر

هجدهمین مانور سراسری ایمنی و زلزله امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، هجدهمین مانور سراسری  زلزله و ایمنی صبح  امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس بانه برگزار شد.

مراسم نمادین این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش بانه و جمعی از مسئولین دستگاه های خدمات رسان و امدادی شهرستان بانه در دبستان پسرانه اندیشه نو این شهرستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه در این مراسم با اشاره به شعار امسال مانور سراسری «زلزله و ایمنی»، تحت عنوان مدرسه ایمن، جامعه تاب آور اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی مانور امسال مدرسه محوری در زمان وقوع زلزله و اسکان و سازمان‌دهی اهالی محل در چادرهای اسکان اضطراری در مدرسه می باشد.

 مدیر آموزش و پرورش بانه، ترویج فرهنگ درست زندگی کردن و آمادگی در مقابل خطرات و بلایای طبیعی را دوران کودکی دانست و خاطرنشان کرد، بهترین دوران برای نهادینه کردن فرهنگ سنین کودکی و دوران ابتدایی می باشد.

 

خضری، با اشاره به اینکه شهرستان بانه از جمله شهرهای واقع در  روی گسل زلزله می باشد خاطرنشان کرد، با توجه  به خطر بالای وقوع زلزله در بانه و اهمیت ارتقای دانش و آگاهی عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان، مانور زلزله و ایمنی همه ساله همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

وی،  برگزاری اینگونه مانورها را در ارتقای سطح آمادگی افراد در هنگام وقوع زلزله و حوادث موثر دانست و افزود: با تمرین عملی در این مانورها واکنش هوشیارانه در مواقع بحران موجب رسیدن آسیب کمتری به افراد خواهد شد.




 



برچسب ها :

مانور سراسری زلزلهبانهایمنی در برابر زلزلهمانور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی