چهارشنبه 17 آذر 1395 / 14:34|کد خبر : 2139|گروه : اجتماعي

دو دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت های پزشکی شهرستان بانه افزوده شد + تصاویر

دو دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت های پزشکی شهرستان بانه افزوده شد + تصاویر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از افزوده شدن دو دستگاه آمبولانس مجهز به کلیه تجهیزات پزشکی به ناوگان فوریت های پزشکی این شهرستان خبر داد.

دکتر حامد منصوری امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و توجه به بخش درمان، دو دستگاه آمبولانس بنز آی سی یو دار و مجهز به کلیه تجهیزات پزشکی به ناوگان فوریتهای پزشکی اورژانس 115 بانه افزوده شد.

وی با اشاره به گردشگر پذیری شهرستان بانه اظهار داشت: هرساله شمار زیادی از مسافران و گردشگران برای استفاده از مجتمع های تجاری و موقعیت های ممتاز طبیعی به خطه مهمان نواز شهرستان بانه سفر کنند که متاسفانه برخی از آن ها بدلیل نامناسب بودن زیرساخت های ارتباطی و گاها نا آشنایی با جاده دچار حوادث جاده ای می شوند.

دکتر منصوری ضمن تقدیراز پیگیری مسئولین شهرستانی و استانی در تحویل این دو دستگاه آمبولانس بنز آی سی یو دار  به مرکز فوریت های پزشکی بانه ادامه داد: به منظور امداد رسانی بهتر و عملی نمودن طرح تحول نظام سلامت، با تحویل این دو آمبولانس تا حد زیادی از مشکلات و کمبودهای شهرستان بانه در زمینه فوریت‌های پزشکی کاسته می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 4 مرکز فوریت های پزشکی در شهرستان بانه  آماده ارائه خدمات درمانی در زمان بروز حوادث است که تجهیز این مراکز می تواند ما را در ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان عزیز یاری دهد.

وی بیان داشت: در حال حاضر با اضافه شدن این دو دستگاه آمبولانس، تعداد 6 دستگاه آمبولانس در چهار پایگاه‌ شهری و روستایی شهرستان بانه به مردم خدمت‌ رسانی می‌کنند.




 



برچسب ها :

آمبولانسفوریت های پزشکی بانهحوادث جاده ایبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی