چهارشنبه 6 آبان 1394 / 10:29|کد خبر : 215|گروه : سياسي

با اجرایی شدن برجام، دیگر باید امشکلات اقتصادی مردم از جمله بیکاری و رکود حل شود/ دیگر هیچ بهانه ای در این حوزه قابل قبول نیست

با اجرایی شدن برجام، دیگر باید امشکلات اقتصادی مردم از جمله بیکاری و رکود حل شود/ دیگر هیچ بهانه ای در این حوزه  قابل قبول نیست

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن برجام، مردم منتظر گشایش اقتصادی هستند و دیگر بهانه‌ای در این رابطه پذیرفته نیست.

به گزارش آرباباخبر به نقل از خبرنگار مهر، محسن بیگلری در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به نهایی شدن برجام با تلاش تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و با ابلاغ نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور، خطاب به رئیس‌جمهور، اظهار داشت: با اجرایی شدن برجام، مردم منتظر گشایش اقتصادی و رفع مشکلات خود از جمله بیکاری و رکود هستند و دیگر بهانه‌ای در این رابطه پذیرفته نیست.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات و محرومیت‌های استان کردستان، تصریح کرد: دولت‌ها فقط در ایام تبلیغات انتخاباتی به یاد کردستان می‌افتند و پس از آن فراموش می‌کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دولت شما، دولت تدبیر و امید است و انتظار بیشتری از آن می‌رود. در این رابطه ایجاد منطقه آزاد مریوان می‌تواند مفید و راهگشا باشد.

بیگلری ادامه داد: کردستان نیاز به اعتبارات جهشی دارد؛ چرا که زمانی که در دیگر استان‌ها دلار هفت تومانی خرج توسعه آنها می‌شد، این استان زیر تانک و خمپاره و بمباران شیمیایی دشمن قرار داشت.

وی افزود: بسیاری از مدارس ما در استان کردستان کاملاً قدیمی و در حال تخریب هستند و بسیاری از جوانان تحصیلکرده ما نیز در حال مهاجرت به شهرهایی مانند سلیمانیه عراق هستند.

نماینده مردم سقز و بانه همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مشکل مربیان پیش‌دبستانی را در سقز و بانه حل کنید و حل ماموریت مرزی فرهنگیان این استان را نیز پرداخت کنید.



برچسب ها :

نماینده مردم سقز و بانهبرجامرکود اقتصادی

نظرات کاربران :

ارش [دوشنبه 11 آبان 1394 | 10:37] پاسخ

شما که مخالفت خود را با اجرای برجام اعلام نمودید.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی