دوشنبه 22 آذر 1395 / 17:14|کد خبر : 2151|گروه : علمي

ثبت نام بیش از 700 دانش آموز بانه ای برای شرکت در مسابقات علمی امیدان

ثبت نام بیش از 700 دانش آموز بانه ای برای شرکت در مسابقات علمی امیدان

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: 710 دانش آموز از مدارس ابتدایی و متوسطه بانه برای شرکت در مسابقات علمی امیدان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز جلسه هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر مدارس متوسطه شهرستان بانه مربوط به درس آمادگی دفاعی و به مقصد اعزام برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب با حضور اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی کاروان های راهیان نور این شهرستان در محل سالن جلسات آموزش و پرورش بانه  برگزار شد.

   رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ابتدای این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت، به  بیان اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور پرداخت و تأثیر فرهنگ ایثار و شهادت بر دانش آموزان را بسیار چشم گیردانست و از مسئولین خواست تا نهایت سعی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها به كار گیرند.

وی در ادامه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را  از مهم ترين برکات برگزاري اردوهاي راهيان نور دانست و بر لزوم تأمین امنیت دانش آموزان ، حضور همکاران مربی درس آمادگی دفاعی ، مربیان پرورشی و مدیران مدارس در طول اردو تأکید نمود.

خضری، در ادامه از ثبت نام 710 نفر دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه در مسابقات علمی امیدان خبر داد و گفت: شهرستان بانه با ثبت نام این تعداد دانش آموز در بین سایر شهرهای استان کردستان در رتبه اول قرار دارد .

  مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه جهت تقویت فرهنگ مطالعه در بین  دانش آموزان، در اواخر بهمن ماه سالجاری  برگزار خواهد شد .  

  
  در ادامه جلسه محمد محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت، آمار اعزام  دانش آموزان دختر در قالب راهیان نور به مقصد جنوب کشور را 342 نفر اعلام کرد و افزود : این تعداد از دانش آموزان، در چهارم و شانزدهم بهمن ماه به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

برنامه ریزی در مورد چگونگی اعزام و بدرقه و برگزاری اردو، برگزاری مسابقات فرهنگی در طول اردو و ارایه گزارش عملكرد شهرستان در اعزام كاروان راهیان نور از  سایر موارد مطرح شده در این جلسه بود.



برچسب ها :

آرباباخبرمسابقات علمی امیدانبانهراهیان نور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی