سه شنبه 23 آذر 1395 / 11:14|کد خبر : 2153|گروه : سياسي

سعادت و عزت مسلمانان در گرو وحدت است/ تفرقه افکنان بایستی منزوی شوند

سعادت و عزت مسلمانان در گرو وحدت است/ تفرقه افکنان بایستی منزوی شوند

امام جمعه روستای بوالحسن بانه با بیان اینکه اختلاف و تفرقه باعث ضف اسلام و تقویت کفر می‌شود گفت: سعادت و عزت مسلمانان در گرو وحدت است و تفرقه افکنان بایستی منزوی شوند.

به گزارش آرباباخبر، ماموستا رحیم عباسی در حاشیه همایش استانی «وحدت و امنیت پایدار مردمی»  اظهار داشت: خداوند در قرآن مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کند چراکه وحدت مسلمین را به سعادت و عزت اسلامی می‌رساند.

 

وی افزود: اختلاف و تفرقه باعث ضف اسلام و تقویت کفر می‌شود.

 

ماموستا عباسی خاطرنشان کرد: هرکس که باعث وحدت اسلامی شود سعادتمند و خوشبخت است و کسی هم که ایجاد تفرقه و نفاق می‌کند منفور است و باید تحقیر شود.

 

امام جمعه روستای بوالحسن بانه تصریح کرد: افراد و گروه‌هایی که جوانان را به بی‌راهه می‌کشانند داعش و طرفداران داعش هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: این اسلامی‌های تندرو هستند که می‌خواهند مسلمانان و جوانان را به حاشیه برده و اجازه ندهند از سعادت اسلام که وحدت و برداری است سود و نفع ببرند.

 

 ماموستا عباسی گفت: وظیفه داعیان اسلام این است که مسلمانان را به متعهد بودن به اخلاق و رفتارهای نیکوی پیامبر (ص) و اصحاب ایشان سوق دهند همان‌گونه که اصحاب پیامبر (ص) صفات زیبای ایشان را در جامعه اسلامی گسترش می‌دادند.

 

امام جمعه روستای بوالحسن بانه تصریح کرد: ترویج صفات نیکوی پیامبر (ص) موجب عقب‌نشینی کفر شده و حتی آنان را به دایره اسلام پیوند می‌دهد.

 

وی اظهار داشت: کسانی که رفتارهای تندورانه را در بین مسلمانان رواج می‌دهند به اسلام دو ضرر می‌رسانند یکی اینکه؛ در بین مسلمین اختلاف و دو دستگی ایجاد می‌شود و دوم اینکه؛ غیرمسلمانان طعنه به اسلام می‌زنند و از این آیین نیکو دور می‌شوند.

منبع: کردتودی



برچسب ها :

ماموستا عباسیامام جمعه بوالحسنوحدتتفرقهداعشمسلمانان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی