یکشنبه 28 آذر 1395 / 15:59|کد خبر : 2167|گروه : سياسي

ماشین آلات برف روبی بانه جوابگوی بازگشایی سریع راه های روستایی نیست

ماشین آلات برف روبی بانه جوابگوی بازگشایی سریع راه های روستایی نیست

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بانه گفت: ماشین آلات دولتی موجود جوابگوی بازگشایی سریع و به موقع راه های روستایی در بانه نیست .

انور طاهایی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اشاره به کمبود ماشین آلات برف روبی در بانه اظهار داشت: ماشین آلات دولتی موجود  در این حوزه جوابگوی بازگشایی سریع و به موقع راه های روستایی در بانه نیست.

وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه گریدر، دو دستگاه نمک پاش تیغه دار و یک دستگاه لودر با یک اکیپ از نیروهای راهداری در گردنه خان مستقر هستند و یک دستگاه بولدزر نیز در گردنه قرج این مسیرا را تحت پوشش قرار می دهد.

طاهایی همچنین تصریح کرد: امسال به منظور تسریع در بازگشایی مسیرهای روستایی 6 دستگاه تراکتور و یک دستگاه لودر تیغه دار نیز از بخش خصوصی اجاره شده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان بانه همچنین از اجاره گرفتن یک بولدزر برای برف روبی گردنه سیران بند هم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این گردنه در مسیر بازارچه مرزی سیران بند قرار دارد و همواره هنگام بارش برف در این مسیر  با مشکل مواجه بودیم امسال با اجاره گرفتن این دستگاه برف روب تا حد زیادی از این مشکل کاسته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد، بولدزر مذکور در بازارچه سیران بند مستقر خواهد شد تا هنگام بارش از این مسیر راه را برای تردد خودروهای ورودی به این بازارچه بازگشایی کند چرا که ارسال ماشین برف روب از طرف شهر به این مسیر هنگام بارش برف بعلت مسدود بودن راه و ترافیک سنگین خودروها تقریبا غیر ممکن بود ولی امسال با این تدبیر امیدواریم که این مشکل برطرف شود.

طاهایی در ادامه با تاکید بر کمبود ماشین آلات برف روبی در بانه گفت: علی رغم کمبودهایی که در این بخش داریم،  چندین دستگاه برف روب اداره نیز بعلت خرابی نیازمند تعمیر و یا در دست تعمیر هستند که برای جبران این کمبود مجبوریم تعداد ساعات کار پرسنل را افزایش دهیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به خرید نمک و ماسه هم اشاره کرد و در این باره گفت: تا کنون 600 تن نمک و 2000 تن ماسه نیز برای فصل زمستان خریداری شده و در این زمینه هیچ کمبودی نداریم.
   



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی