سه شنبه 30 آذر 1395 / 15:10|کد خبر : 2176|گروه : فرهنگي

510 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

510 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از اعزام 510 دانش آموز دختر از مدارس بانه به مناطق عملیاتی جنوب طی بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نشست هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی بانه به مناطق عملیاتی جنوب کشور امروز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ رضا کتابعلی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در این نشست اظهار داشت: این اعزام از بین دانش آموزان دختر مدارس بانه و  به منظور گذراندن مرحله عملی درس آمادگی دفاعی می باشد که طی بهمن ماه سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، در دو مرحله صورت خواهد گرفت افزود: یک مرحله از این اعزام ها در هفته نخست بهمن و مرحله دوم نیز در اواسط همان ماه اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: در مرحله اول 322 دانش آموز و در مرحله دوم نیز 188 نفر به این اردو اعزام خواهند شد که شهرستان های سقز و بانه به دلیل دوری مسافت می بایست یک روز زودتر اعزام شوند.  

وی، ضمن تاکید به ضرورت انجام اردوهای راهیان نور برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت خواستار  هماهنگی مجموعه سپاه و آموزش و پرورش شهرستان برای همکاری در زمینه اجرای هر چه بهتر این برنامه شد.

هدایت صالح نسب مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بانه نیز در ادامه به تشریح دستورالعمل اردوی راهیان نور پرداخت و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 9 مرحله از دانش آموزان دختر و پسر مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.

 



برچسب ها :

راهیان نوربانهجنوبمدارس بانهمعاون هماهنگ کننده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی