سه شنبه 30 آذر 1395 / 16:21|کد خبر : 2177|گروه : اجتماعي

کشف 97 هزار قرص ترامادول در بانه/ باند توزیع قرص های ترامادول در بانه منهدم شد

کشف 97 هزار قرص ترامادول در بانه/  باند توزیع قرص های ترامادول در بانه منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کشف 97 هزار قرص ترامادول در این شهرستان خبر داد و گفت: در جریان کشف این تعداد قرص مذکور و دستگیری عوامل باند توزیع ترامادول در بانه منهدم شد.


سرهنگ فرزاد کریمی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بانهدر جریان کشف 97 هزار قرص ترامادول موفق به انهدام باند توزیع این قرص های غیر مجاز در شهرستان شدند.

وی در تشریح این خبر افزود:قرص های مذکور در اتوبوس تهران سردشت به طرز ماهرانه ای جاساز شده بودند که در ایست و بازرسی شهید غلام اللهی بانه پس از یک بررسی دقیق توسط نیروهای پلیس مستقر در این بازرسی کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی بانه خاطرنشان کرد، در همین راستا سه نفر متهم توزیع قرص های ترامادول نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.

سرهنگ کریمی، گفت: برخورد قضایی و انتظامی با باند و افرادی که در حوزه مواد مخدر ، قرص و داروهای غیر مجاز عمل می کنند جزء ماموریت های در اولویت نیروی انتظامی بانه می باشد .

وی یادآور شد ، سامانه 110 نیز  بعنوان پل ارتباطی مردم و پلیس در همین راستا می باشد و لذا از همه شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد خلاف در حوزه های مختلف مراتب را از طریق همین سامانه به پلیس اطلاع دهند.



برچسب ها :

انهدام باند توزیع ترامادولبانهقرص های غیر مجازفرمانده انتظامی بانهمواد مخدر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی