پنجشنبه 7 آبان 1394 / 09:54|کد خبر : 218|گروه : سياسي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

بخاری نفتی چکه ای در هیچ کدام از مدارس روستایی بانه وجود ندارد

بخاری نفتی چکه ای در هیچ کدام از مدارس روستایی بانه وجود ندارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با بیان اینکه در هیچ کدام یک از مدارس روستایی این شهرستان از بخاری نفتی چکه ای استفاده نمی شود گفت: در حال حاضر سیستم گرمایشی 100 مدرسه روستایی بانه نیازمند استاندارد سازی است.

آرباباخبر: شورای آموزش و پرورش بانه
به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه شامگاه چهارشنبه شب ششم آبان ماه سال جاری در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش بانه در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد ضمن اعلام این موضوع اظهار داشت: در شهرستان بانه 194 مدرسه روستایی وجود دارد که خوشبختانه در هیچ کدام یک از این مدارس، از بخاری نفتی چکه ای استفاده نمی شود.

وی با بیان اینکه سیستم گرمایشی 53 مدرسه روستایی از نوع حرارت مرکزی و شوفاژ می باشد گفت: در 100 مدرسه روستایی نیز از بخاری نفتی های کاربراتور دار استفاده می شود که در صورت تامین اعتبار در اسرع وقت باید استاندارد سازی شوند.

خضری همچنین خاطرنشان کرد،
با توجه به اهمیت استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، امسال نیز در  10 مدرسه روستایی نیز در حال نصب پکیج و موتورخانه هستیم که امیدواریم در اسرع وقت، کار تجهیز این مدارس به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی نیز به اتمام برسد.

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد،
مدارس روستائی که یک و یا دو کلاس درس دارند از سیستم گرمایشی از نوع بخاری تابشی و استاندارد بهره می برند.

وی ضمن تقدیر از کمک و تلاش های خیرین شهرستان بانه و انجمن خیرین مدرسه ساز این شهرستان در امر مدرسه سازی ،تعمیر و نوسازی مدارس گفت: کمک های خیرین مدرسه ساز باید به سمت و سوی تجهیز مدارس از جمله استاندارد سازی سیستم های گرمایشی نیز سوق داده شود. .

خضری کمبود فضاهای آموزشی و نیروی انسانی را از دیگر مشکلات آموزشی شهرستان بانه در چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: علی رغم اینکه سالانه تعداد زیادی کلاس درس با همت خیرین و مشارکت اولیای دانش آموزان در سطح شهرستان احداث می شود ولی بازهم کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان از مشکلات اساسی در این حوزه است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی