شنبه 4 دی 1395 / 14:24|کد خبر : 2187|گروه : اقتصادي

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

منطقه ویژه اقتصادی بانه بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاران بومی فراهم کرده است

منطقه ویژه اقتصادی بانه بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاران بومی فراهم کرده است

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه با بیان اینکه کردستان محل مناسبی برای سرمایه گذاری است گفت: منطقه ویژه اقتصادی بانه بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مهندس محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه صبح امروز در حاشیه بازدید از محل احداث  منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه که با حضور دکتر علی یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت در گفت و گوی خبری با  اصحاب رسانه ، ضمن تقدیر از پیگیری های مسئولین محلی، استانی و کشوری در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بانه اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در حال حاضر اقدام برای ایجاد زیر ساخت ها ی مورد نیاز در این شهرک وارد فاز عملیاتی شده بطوریکه ادارات خدمات رسان در حوزه آب و برق مشغول فعایت در این شهرک هستند که با توجه به شرایط جوی و برودت هوا  به صورت موقت تعطیل شده و به محض مساعد شدن شرایط جوی دوباره شروع بکار خواهند کرد.

وی همچنین از اختصاص 3 میلیارد تومان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان برای احداث زیر ساخت های مورد نیاز در شهرک منطقه ویژه اقتصادی بانه خبر داد و افزود: با اختصاص این مبلغ و همچنین قول مساعد دکتر یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تا چند ماه آینده شاهد اقدامات چشمگیری در این شهرک اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه کردستان محل مناسبی برای سرمایه گذاری است خاطر نشان کرد،  منطقه ویژه اقتصادی بانه بهترین ظرفیت برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد و لذا انتظار داریم که همه سرمایه گذاران استان کردستان با اولویت سرمایه گذاران بومی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین سرنوشت مناطق آزاد بانه و مریوان هم اشاره کرد و یادآور شد، امروز دولت تدبیر و امید مصمم است که شهرستان های بانه و مریوان به مناطق آزاد تبدیل شوند که این فرصت مناسبی برای توسعه و رونق استان کردستان در آینده خواهد بود.

بیگلری تصریح کرد: در حال حاضر مجلس منتظر است که دولت نقشه اصلاحیه این مناطق را تحویل کمسیون اقتصادی مجلس دهد و پس از بازنگری در این کمسیون برای اخذ رای نمایندگان و تصمیم نهایی وارد صحن مجلس خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در این دوره از مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با توجه به عزم مسئولین و رایزنی هایی که توسط نمایندگان شهرهای مذکور در مجلس با نمایندگان سایر شهرستان های دیگر صورت می گیرد این بار با ایجاد مناطق آزاد در بانه و مریوان موافقت شود.



برچسب ها :

مهندس بیگلریمنطقه ویژه اقتصادی بانهبازدید معاون وزیر صنعت از منطقه ویژه اقتصادی بانهسرمایه گذاریمناطق آزاد بانه و مریواندولت تدبیر و امید.

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی