یکشنبه 22 شهریور 1394 / 09:18|کد خبر : 22|گروه : سياسي

مدير آموزش و پرورش بانه خبر داد

سال تحصيلي جديد از 45 كلاس درسي در بانه بهره برداري خواهد شد

سال تحصيلي جديد از 45 كلاس درسي در بانه بهره برداري خواهد شد

مديرآموزش و پرورش شهرستان بانه از افتتاح و بهره برداري از 45 كلاس درسي در اين شهرستان طي سال تحصيلي جديد خبر داد.

رضا خضري مدير آموزش و پرورش شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر در اين خصوص اظهار داشت: با توجه به اينكه شهرستان بانه از لحاظ فضاي آموزشي با كمبود جدي مواجه است لذا احداث مدارس جديد از اولويت هاي اين اداره است.

وي با بيان اينكه در سال تحصيلي جديد 45 كلاس درسي در قالب 9 پروژه عمراني آماده بهره برداري است افزود: علي رغم بهره برداري از اين فضاهاي جديد الاحداث شهرستان بانه بازهم به لحاظ فضاهاي آموزشي با كمبود جدي مواجه است بطوريكه بيشتر مدارس اين شهرستان بصورت دو شيفته اداره مي شود.

خضري خاطر نشان كرد: تعدادي از اين كلاس ها در مهرماه و همزمان با سال تحصيلي جديد به بهره برداري خواهد رسيد و تعدادي ديگر نيز در طول سال تحصيلي آماده بهره برداري خواهند شد.

مدير آموزش و پرورش بانه تصريح كرد: علي رغم اينكه شهرستان بانه در احداث مدارس خير ساز و مشاركتي طي چند سال اخير گام هاي مثبتي برداشته بطوريكه در اين حوزه به لحاظ استاني رتبه خوبي را در بين شهرستان هاي ديگر داريم ولي بازهم بدليل كمبود جدي فضاهاي آموزشي در اين شهرستان و در راستاي تامین فضاهای آموزشی، نيازمند یاری و حمایت نیکو کاران و خیرین هستيم.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی