پنجشنبه 9 دی 1395 / 14:03|کد خبر : 2201|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

وحدت و انسجام، مهم ترین پیام مردم ایران به دشمنان درحماسه نه دی بود

وحدت و انسجام، مهم ترین پیام مردم ایران به دشمنان درحماسه نه دی بود

فرماندار بانه با اشاره به حضور گسترده و خود جوش مردم ایران در خلق حماسه نه دی ماه سال 88 گفت: وحدت،انسجام و همدلی، مهم ترین پیام مردم ایران به دشمنان درجریان حماسه نه دی بود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری فرمانداربانه امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نه دی این شهرستان که در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد، اظهار داشت:وحدت، انسجام، همدلی و همراهی مردم ایران در خلق حماسه نه دی ماه سال 88 مهم ترین پیام مردم به دشمنان داخلی و خارجی نظام بود.

وی با اشاره به پیامدهای فتنه 88 برای ملت ایران افزود: در این شرایط بیگانگان با سوء استفاده از اوضاع داخلی کشور به این درگیری ها دامن زدند که در نهایت ملت ایران با روشنگری های رهبری و حوصله ای که ایشان در برخورد با سران فتنه از خود نشان دادند به این نتیجه رسیدند که هیچ گاه تقلبی در کار نبوده و بالاخره در روز نهم دی ماه سال 88 در حمایت از مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ایران حماسه عظیم 9 دی را رقم زدند.


فرماندار بانه تصریح کرد: فتنه 88 که با نفوذ بد خواهان و بی حرمتی به مقدسات ما همراه بود درسی بزرگ به ما آموخت و آن این بود که دشمن به هر بهانه ای دشمنی اش را اعمال می کند و کوچکترین فرصت برای نابودی نظام و زیر پا گذاشتن مقدسات و شعائر دینی ما را از دست نمی دهد

وی در ادامه افزود:در جریان فتنه و غبارآلوده شدن فضای سیاسی کشور یک شکاف اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه به وجود آمد که در نهایت با حضور قاطعانه مردم همیشه در صحنه ایران و همچنین رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ختم به خیر شد.

عذیری با بیان اینکه روز 9 دی در واقع یادآور حماسه با شکوه مردم ایران و اتحاد آنها در مقابل یک جریان فتنه است گفت: این مراسم باید هر سال با شکوهتر از سال پیش برگزار شود چرا که اگر این حماسه خلق نمی شد خدا می داند که عاقبت کار به کجا می انجامید.

عذیری گفت:
طی سال های گذشته در مقاطع حساس هدایت های رهبری را دیده ایم و بنابراین بایستی برای رسیدن به توسعه و  پشت سر گذاشتن بحران ها سخنان ایشان را فصل الخطاب خود در کارها قرار دهیم.


 

.


 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی