چهارشنبه 15 دی 1395 / 11:40|کد خبر : 2218|گروه : اقتصادي

«مجتمع تجاری شهر آفتاب بانه» دوباره بازگشایی می‌شود

«مجتمع تجاری شهر آفتاب بانه» دوباره بازگشایی می‌شود

شهردار بانه با بیان اینکه مجتمع تجاری آفتاب درخشان بعلت عدم پرداخت عوارض کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بسته شده بودگفت:این مجتمع دوباره بازگشایی می‌شود.

بابک رستم‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: مجتمع تجاری آفتاب درخشان بانه که بعلت عدم پرداخت عوارض کمسیون ماده 100 شهرداری اخیرا بسته شده بود  دوباره بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به جلسه‌‌ای که امروز با مالک مجتمع تجاری آفتاب در شهرداری برگزار شد گفت: مالک مجتمع تعهد دادند که باقی مانده عوارض کمسیون ماده 100 شهرداری را به صورت قسط بندی پرداخت کنند.

شهردار بانه تصریح کرد: هدف شهرداری بانه تعامل با شهروندان و رونق کسب و کار در این شهرستان می‌باشد و امروز نیز با پیشنهاد تقسیط عوارض این مجتمع موافقت انجام شد و در صورت پرداخت اولین قسط بدهی، مجتمع تجاری آفتاب درخشان بانه دوباره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به بدهی این مجتمع گفت: باقی‌مانده عوارض پرداختی مجتمع تجاری شهر آفتاب بانه از محل کمسیون ماده 100 مبلغی حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که با توجه به توافق امروز در جلسه قرار است در چهار قسط از طرف مالک پرداخت شود.

 



برچسب ها :

مجتمع تجاری شهر آفتاببانهشهردار بانهعوارض کمسیون ماده 100

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی