پنجشنبه 16 دی 1395 / 15:04|کد خبر : 2222|گروه : سياسي

نقش ولایت و رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان بی بدیل است

نقش ولایت و رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان بی بدیل است

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش رهبری در مقابله با توطئه های دشمنان گفت:نقش ولایت و رهبری در خنثی کردن توطئه های دشمنان بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز در همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان شهرستان بانه که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بازارچه صنتگران این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش رهبری در هدایت  انقلاب به مسیر رشد و بالندگی اظهار داشت: نقش بی بدیل ولایت ورهبری در طول سی و هفت سال گذشته تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به  انواع توطئه های دشمنان در حوزه های  مختلف افزود:دشمنان و نظام سلطه از همان زمان پیروزی انقلاب تا به امروز در عرصه های مختلف  فرهنگی، سیاسی؛ اقتصادی، جنگ سخت و جنگ نرم به مقابله با ملت مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری  اسلامی برخاسته اند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و تدابیر داهیانه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری همه توطئه های آنان در طول زمان های مختلف خنثی و ناکام مانده است.

حجت الاسلام و المسلمین سادات در ادامه سخنان خود گریزی به فتنه سال 88 و نقش رهبری در خنثی کردن این فتنه نیز زد و خاطرنشان کرد، فتنه 88 نمونه‌اي از اين طرحهای استکبار به منظور ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي بود که این طرح نیز با درايت و بصيرت مقام معظم رهبري و حضور ملت ولايت مدار ايران ناكام ماند.

 
معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه فتنه 88 یک سناریوی از پیش طراحی شده توسط دشمنان داخلی و خارجی بود تصریح کرد: ادعای مضحک بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دستاویز اغتشاش عده ای در داخل و بهره برداری های سیاسی دشمنان از این ماجرا شد بطوریکه اگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و هوشیاری مردم  در این جریان نبود شیرازه نظام از هم می پاشید.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد، توطئه و دشمنی های استکبار و نظام سلطه هز گز با ملت ایران تمام شدنی نیست و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب همواره مردم و دولتمردان را به حفظ وحدت و ارتقای توان دفاعی کشور ترغیب می کند.

وی یادآور شد، شعار جهانی شدن و تلاش آنها در گسترش دادن به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز یکی از اقدامات غرب در همین راستاست که می خواهند از این طریق فکر مردم و جوانان ما را نیز بر اساس مبانی فکری و فرهنگی خود مهندسی کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به نقش رهبری و ولایت فقیه در ناکام گذاشتن همه طرح ها و نقشه های دشمنان گفت: امروزه نه تنها مردم ایران از سایه سار این نعمت بزرگ بهره مند هستند بلکه از  سویی دیگر کشورهای اسلامی منطقه مانند عراق، سوریه، یمن و سایر کشورها نیز از این نعمت بهره مند هستند بطوریکه آنها مقاومت و پیروزهای خود در برابر دشمنان را مرهون اطاعت از ولایت و رهبری می دانند.

حاج آقا سادات درهمین رابطه خاطرنشان کرد، دشمن با هزینه کردن سرمایه های مادی و انسانی هنگفت قصد غارت بردن سرمایه های این کشورها را در سر می پروراند  ولی امروز می بینیم که جمهوری اسلامی ایران بیشترین نفوذ و تاثیر را در این کشورها دارد و با حمایت های خود که ناشی از تعصبات دینی است مانع از نحقق اهداف شوم دشمنان اسلام در این ممالک اسلامی شده است.


 



برچسب ها :

حجت الاسلام ساداتفتنه 88همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبانبانهولایتجنگ نرمجهانی شدن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی