پنجشنبه 23 دی 1395 / 14:46|کد خبر : 2239|گروه : اجتماعي

امام جمعه موقت بانه:

آیت الله هاشمی رفسنجانی یک چهره جهانی بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی یک چهره جهانی بود

امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از یک چهره جهانی و بین المللی برخوردار بود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع بانه برگزار شد با اشاره به جایگاه و شناخت مجامع بین المللی از ایشان اظهار داشت: مرحوم هاشمی رفسنجانی از یک چهره و جایگاه جهانی و بین المللی در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی منتسب به جناح خاصی نبود افزود: ایشان یک شخصیت مستقل بود که بعد از امام خمینی(ره) به بیانات و فرمایشات امام و رهبری التزام داشت و بعد از مقام معظم رهبری بیشترین تاثیرگذاری را در سرنوشت انقلاب اسلامی ایران داشت.

امام جمعه موقت بانه تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی یک شخصیت جهانی و بین‌المللی است بطوریکه سران  تمام کشورهای آسیایی و اروپایی پیام‌های تسلیتی برای درگذشت این شخصیت برجسته انقلاب ارسال کردند.


وی تاکید کرد: یاد و نام هاشمی رفسنجانی هرگز به تاریخ سپرده نخواهد شد و در روز تشییع جنازه ایشان حضور جمعیت میلیونی بیانگر شناخت، آگاهی و قدردانی و قدرشناسی ملت ایران از خدمتگزاران خود است.

ماموستا کریمی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی هرگز اجازه نداد به نظام خدشه وارد شود و اعتقاد ایشان به پرهیز از جدایی و تفرقه افکنی باعث شد که همواره روی اعتقاد و آرمان های انقلاب اسلامی تا آخرین لحظات از عمر شریفشان ایستادگی کنند.



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهمراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانیبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی