شنبه 25 دی 1395 / 17:17|کد خبر : 2245|گروه : اجتماعي

رئیس اداره بهزیستی بانه:

3 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در بانه افتتاح می شود

3 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در بانه افتتاح  می شود

رئیس اداره بهزیستی بانه از افتتاح سه واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

امید مهتاب امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان بانه برای ایام الله دهه فجر از سه واحد مسکونی تازه احداث برای افراد تحت پوشش این نهاد بهره برداری خواهد کرد.
 

وی افزود: این واحدهای مسکونی برای آن دسته از مددجویان بهزیستی در شهرستان بانه احداث شده که  دارای دو معلول و یا دو معلول به بالا هستند و اداره بهزستی این شهرستان در راستای کمک به احداث این واحدهای مسکونی مبلغی حدود 180 میلیون ریال بصورت بلاعوض در اختیار هر یک از این عزیزان قرار داده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه از آمادگی این اداره برای پرداخت تسهیلات لازم جهت تامین مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول در این شهرستان خبر داد و گفت: خانوارهایی که دارای دو معلول و دو معلول به بالا هستند به شرط داشتن زمین مسکونی می توانند با مراجعه به اداره بهزیستی شهرستان بانه جهت اخذ تسهیلات لازم  اقدام کنند.

 
مهتاب همچنین از اجرای چندین ویژه برنامه مختلف به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط اداره بهزیستی این شهرستان در ایام مذکور نیز خبر داد و گفت: بهره برداری از مرکز ژنتیک؛ برگزاری مسابقات ورزشی بین معلولین و برگزاری مراسم جنگ شادی برای تمام مهدهای کودک سطح شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال توسط اداره بهزیستی بانه می باشد.  



برچسب ها :

بهزیستیواحد مسکونیمددجومعلولبانهافتتاحدهه فجر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی