دوشنبه 27 دی 1395 / 15:05|کد خبر : 2252|گروه : اجتماعي

معاون سیاسی استاندار کردستان:

توسعه استان کردستان در گرو مشارکت بخش خصوصی است

توسعه استان کردستان در گرو مشارکت بخش خصوصی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اعتبارات محدود دولتی گفت: توسعه استان کردستان مستلزم مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، علیرضا آشناگر ظهر امروز در مراسم تقدیر و معارفه فرمانداران شهرستان بانه که در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد،  با اشاره به اینکه رونق و توسعه همه جانبه از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید می باشد اظهار داشت: با توجه به  تحریم های ظالمانه غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر میزان درآمدهای نفتی و غیر نفتی  از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و به همین دلیل اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی کشور نمی باشد.

وی افزود: اگر چه سعی ما در تخصیص اعتبارات به شهرستان های استان کردستان بر اساس عدالت می باشد اما اگر برای رسیدن به توسعه یافتگی  به همین اعتبارات اندک اکتفا کنیم هرگز نخواهیم توانست به توسعه یافتگی و رونق هه جانبه که مد نظر است دست یابیم و از این رو می طلبد که از ظرفیت بخش خصوصی و جذب مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در پروژه های عمرانی و تولیدی نهایت استفاده را داشته باشیم.

آشناگر با بیان اینکه سرمایه گذاران رقبای دولت نیستند بلکه پشتیبان و حامی دولت در توسعه هستند خواستار حمایت و فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران توسط مسئولین در پروژه های تولیدی و عمرانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی  استاندار کردستان همچنین استفاده از مدیران بومی را از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید در استان های مختلف کشور بویژه استان کردستان عنوان کرد و گفت: امروز مدیران سیاسی و اجرایی استان کردستان در بیشتر شهرستان های استان از بین نیروهای بومی همان شهر یا خود استان کردستان انتخاب شدند  و حتی این موضوع در مورد مدیران کل در مرکز استان کردستان نیز صادق می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام  نیز اشاره کرد و درگذشت ایشان را ضایعه بزرگی برای ملت و مردم ایران برشمرد.

معاون سیاسی استاندار کردستان، با اشاره به سوابق خدمتی آیت الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد که ایشان به واسطه سوابق خدمتی درخشانی که در دوران قبل و بعد از انقلاب برای مردم به یادگار گذاشتند همواره در اذهان و یاد ملت ایران ماندگار خواهند ماند.

 

آشناگر، دلسوزی و عشق آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم، میانه روی و حرکت ایشان در راستای حفظ وحدت و انسجام ملی و همچنین  نزدیکی ایشان به امام و رهبری را در طول عمر با برکتشان از ویژگی های بارز رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برشمرد.

وی در پایان از زحمات چندین ساله راشد عذیری فرماندار بانه نیز تقدیر کرد و گفت: تغییر همواره به عنوان یک اصل مورد توجه بوده و دولتمردان در تغییرات همواره بدنبال بهبود شرایط و اجرای هر چه بهتر سیاست های کلی دولت توسط مدیران بومی مربوطه می باشند.
   


 



برچسب ها :

معاون سیاسی استاندارتوسعهکردستانمعارفه فرماندار بانه

نظرات کاربران :

سینا [دوشنبه 27 دی 1395 | 16:29] پاسخ

لطفن گزارش تصویری مراسم را بذارید

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی