دوشنبه 27 دی 1395 / 16:28|کد خبر : 2253|گروه : اقتصادي

فرماندار بانه:

توجه به تولید درکنار مبادلات تجاری برای رشد اقتصادی در بانه ضروری است

توجه به تولید درکنار مبادلات تجاری برای رشد اقتصادی در بانه ضروری است

فرماندار بانه با اشاره به جایگاه تولید در رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه گفت: توجه به مقوله تولید در کنار مبادلات مرزی برای شکوفایی اقتصادی در بانه ضروری است.

  به گزارش خبرنگار آرباباخبر، "محمد فلاحی" صبح امروز در مراسم تقدیر و معارفه فرمانداران شهرستان  بانه که با حضور مسئولین استانی و محلی و همچنین جمعی از اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد، ضمن تاکید به اهمیت تولید در رشد اقتصادی جامعه گفت: توجه به مقوله تولید در کنار مبادلات مرزی برای شکوفایی اقتصادی در بانه ضروری است

وی با بیان اینکه شهرستان بانه بواسطه مرزی بودن و داشتن بازارچه های مرزی موقت و رسمی از ظرفیت مناسبی برای مبادلات تجای برخوردار است افزود: نبایستی این موضوع موجب شود که ما از مقوله تولید غافل بمانیم .

فرماندار بانه، رشد اقتصادی  در این شهرستان  را مستلزم ایجاد هماهنگی بین تولید و مبادلات تجاری دانست و برای تحقق این مهم خواستار مشارکت بخش خصوصی در ایجاد کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی پایدار در این شهرستان شد.

محمد فلاحی، تصریح کرد:
استفاده از ظرفیت های بی نظیر بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار برای حضور در کارهای تولیدی در کنار مبادلات مرزی زمینه شکوفایی اقتصادی منطقه را فراهم می کند.

وی، ضمن تقدیر از اقدامات و پی گیری های مهندس بیگلری  نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه و سایر مسئولین  در امر رسمی شدن مرز سیران بند و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی پی گیری  این دو مقوله را از اولویت های کاری  خود برشمرد و گفت: به فرجام رسیدن این دو مهم تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی نه تنها بانه بلکه استان کردستات خواهد داشت.

فلاحی، مسئولیت را فرصتی برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: موفقیت زمانی حاصل می شود که بین مجموعه ادارات هماهنگی و همکاری وجود داشته باشد و مردم نیز بعنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب بایستی در این مسیر با مسئولین همگام و همراه باشند.

فرماندار بانه التزام مسئولین و همه آحاد مردم به قانون را از دیگر عوامل موفقیت و پیشرفت برشمرد و گفت: قانونمداری و التزام به قانون برای همه مردم به جز عده ای معدود و منفعت طلب سودمند است .

 



برچسب ها :

فرماندار بانهتولبدتوسعهبانهمبادلات تجاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی