چهارشنبه 29 دی 1395 / 08:11|کد خبر : 2260|گروه : اجتماعي

حمایت از ایده‌ها در راستای تجاری‌سازی پروژه ها ضروری است

حمایت از ایده‌ها در راستای  تجاری‌سازی پروژه ها ضروری است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه از ایده‌ها و طرح‌هایی که امکان تجاری‌سازی آنها فراهم است، تاکید کرد و گفت: ثبت این ایده‌ها به نام خود صاحبان ایده امری ضروری است.

به گزارش آرباباخبر، محسن بیگلری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سقز که با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد بر حمایت همه جانبه از ایده‌ها و طرح‌هایی که امکان تجاری‌سازی آنها فراهم است، تاکید و اظهار داشت: ثبت این ایده‌ها به نام خود صاحبان ایده امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی در کنار منافع اقتصادی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و در کل رفع مشکل بیکاری در استان ما خواهد داشت.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: ثبت این ایده‌ها به نام صاحبان اصلی آنها موجب تشویق هرچه بیشتر این افراد به ارائه ایده‌های بیشتر و بهتر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان هم در این مراسم با تشریح نقش راهبردی فعالیت‌های دانش‌بنیان و تاسیس مراکز رشد برای حرکت در مسیر توسعه گفت: وجود چنین مراکز و نهادهای دانشگاهی متضمن توسعه همه جانبه و پایدار استان و کشور دانست.

محمدقربان کیانی افزود: تخصیص بودجه پژوهشی و تسهیلات دانشگاهی از 150 تا یک‌میلیارد ریال را از واحدهای مستقر در مراکز رشد از مرحله واحدهای در مقطع پیش رشد تا واحد دانش بنیان را حرکتی سازنده در تحقق اهداف و آرمانهای اقتصاد مقاومتی و خدمتی دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تعالی ایران اسلامی ترسیم کرد.

منبع: فارس



برچسب ها :

افتتاحبیگلریتجاری سازیطرح هاحمایت از ایده ها اشتغال

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی