چهارشنبه 29 دی 1395 / 15:46|کد خبر : 2261|گروه : سياسي

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه:

87 مصوبه در شورای آموزش و پرورش بانه اجرا شد

87 مصوبه در شورای آموزش و پرورش بانه اجرا شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: طی سال گذشته بیش از 12 جلسه شورای آموزش و پرورش در بانه برگزار شد که اجرای 87 مصوبه حاصل این جلسات بوده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه  ظهر امروز با حضور حداکثری اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش و همچنین دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه
در ابتدای این جلسه  کسب رتبه اول استانی توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه را به همه اعضای شورا و مردم بانه تبریک گفت و اظهار داشت: این موفقیت حاصل همفکری و همراهی همه اعضای شورا در پیشبرد اهداف و مصوبات جلسات شورا در شهرستان می باشد.

وی افزود: سال گذشته 12 جلسه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه تشکیل شد که بیش از 87 مصوبه توسط اعضای شورا در این جلسات تصویب و در واحدهای آموزشی سطح شهرستان بانه به اجرا در آمد.

 خضری با اشاره به نقش شوراهای آموزش و پرورش در توسعه پایدار حوزه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: یکی از مهم ترین و موثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که رسالت و مسئولیت پرورش دانش آموزان و انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته بر عهده دارد.


مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد، با توجه به اینکه آموزش و پرورش یک سازمان گسترده با مخاطبان فراوان است لذا در چنین نهاد گسترده و پیچیده ای، استفاده از اندیشه ها و تجارب صاحبنظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای اتخاذ تصمیم های بایسته و شایسته کاملاً ضرورت دارد.

وی، استفاده از ظرفیت های شهرستان ومشارکت های مردمی را ازعوامل اصلی موفقیت شورای آموزش و پرورش بانه در کسب رتبه برتر در بین شوراهای 16 منطقه استان کردستان یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش ذات مشارکت جویانه دارد بدون مشارکتهای مردمی به سر منزل مقصود نمی رسد.


دبیر شوراهای آموزش و پرورش بانه، آسفالت 12 مدرسه در سایه تعامل با شهرداری بانه، برگزاری مراسم تجلیل از برترین های کنکور 95، تشکیل و تکمیل مدارس نمونه دولتی در شهرستان بانه، اجرای فوق برنامه های متعدد برای ایام فراغت دانش آموزان در مدارس سطح شهرستان را از دیگر ملاک ها و شاخصه های اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در اعلام این رتبه برشمرد.

محمد محمدزاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در ادامه یه برنامه های پیش بینی شده ویژه ایام الله دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: بالغ بر 34 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی برای ایام الله دهه فجر در مدارس شهرستان بانه پیش بینی شده است که در این ایام در مدارس سطح شهرستان بانه به اجرا در خواهد آمد.

وی برگزاری 34 یادواره شهدای دانش آموزی، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور جنوب، برگزاری 60 گفتمان دینی در مدارس، برپایی ده کارگاه آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از جمله این برنامه ها برشمرد.
  




 




 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی