پنجشنبه 30 دی 1395 / 07:49|کد خبر : 2263|گروه : اجتماعي

انهدام باند تهیه توزیع مواد مخدر در شهرستان های بانه و سنندج

انهدام باند تهیه توزیع مواد مخدر در شهرستان های بانه و سنندج

فرمانده انتظامى ‌بانه از انهدام باند توزیع مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این باند به صورت خانوادگى در ‌بانه و سنندج مشغول به فعالیت بودند.

به گزارش آرباباخبر، سرهنگ فرزاد کریمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بانه و سنندج در یک عملیات مشترک و با انجام اقدامات اطلاعاتى و پلیسى موفق شدند که یک باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتى در سطح استان کردستان را شناسایى و دستگیر کنند.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی با پیگیرى‌هاى شبانه‌روزى اطلاع پیدا کردند که این باند به صورت خانوادگى در امر تهیه و توزیع این بلاى خانمانسوز در سطح شهرستان سنندج و بانه مشغول به فعالیت بودند.

فرمانده انتظامى شهرستان بانه از انهدام باند توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف 1195 گرم مواد مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در یک عملیات موفق پلیسى 3 نفر از اعضاى این باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتى را در شهرستان بانه و 3 نفر دیگر را در شهرستان سنندج شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این 6 نفر دستگیر شده داراى سابقه خرید و فروش موادمخدر هستند و با هم نسبت خانوادگی دارند، گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایى داده شدند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکى از اولویت‌های ماموریتى و تمام نشدنى پلیس است، افزود: از شهروندان درخواست داریم که با پلیس همکاری داشته باشند و ما را در جهت تحقق جامعه‌اى سالم‌تر یارى کنند.



برچسب ها :

شیشهپلیسمواد مخدر صنعتیبانهانهدام باند

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی