پنجشنبه 30 دی 1395 / 14:53|کد خبر : 2266|گروه : اجتماعي

امام جمعه موقت بانه:

کمک به حوزه مسائل بهداشتی و درمانی صدقه جاریه است

کمک به حوزه مسائل بهداشتی و درمانی صدقه جاریه است

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه کمک به حوزه مسائل بهداشتی و درمانی صدقه جاریه است خواستار مشارکت خیرین برای کمک به حوزه درمان شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان سلامت شهرستان بانه که در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد با اشاره به آیات و روایت اسلامی در خصوص بهداشت و پاکیزگی به تبیین اهمیت و جایگاه این مهم در اسلام پرداخت.

وی با بیان اینکه اسلام ارزش و بهای زیادی به بهداشت و آراستگی ظاهری افراد داده است افزود: پبامبر اسلام (ص) بهترین الگو در این زمینه هستند که می بایست همه مسلمانان و پیروان این پیامبر عظیم الشان در پاکیزگی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از ایشان تبعیت و پیروی کنند.


امام جمعه موقت بانه ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دولت در حوزه بهداشت خاطرنشان کرد، حوزه سلامت که امر ضروری است نیازمند توجه همگانی بویژه افراد خیر و نیکوکار  است که با توانمندی های خاص خود کمک کار دولت و وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت باشند.

ماموستا کریمی،
کمک به حوزه مسائل بهداشتی و درمانی را جزء صدقات جاریه دانست و ضمن دعوت از خیرین برای کمک به حوزه درمان خاطرنشان کرد، هر شخصی از آحاد جامعه بسته به وسع و توان خود می تواند به حوزه کمک کند و موجب ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت در جامعه شود.

وی تصریح کرد: تنها کار خوبی که انسان در زندگی می‌تواند برای خود در آخرت انجام بدهد، انجام کار خیر بدون در نظر گرفتن شکل و قیمت کار است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی