جمعه 1 بهمن 1395 / 11:17|کد خبر : 2267|گروه : اجتماعي

برای نخستین بار در بانه صورت گرفت:

تجلیل از سه خبازی و رستوران نمونه در شهرستان بانه

تجلیل از سه خبازی و رستوران نمونه در شهرستان بانه

روز گذشته برای نخستین بار در شهرستان بانه از سه خبازی و رستوران نمونه درشهرستان بانه طی برگزاری آیینی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، روز گذشته در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از داوطلبین سلامت شهرستان بانه که به مناسبت «روز جهانی داوطلب» و با حضور جمعی از  مسئولین محلی و داوطلبین سلامت شهرستان بانه در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد، از سه خبازی و رستوران نمونه شهرستان بانه تجلیل شد.

علی شالباف رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه در آیین تجلیل از این واحدهای صنفی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: همانطور که شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در برخورد با متخلفان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی قاطعانه برخورد می کند در برخورد با واحدهای نمونه نیز قدردانی و تجلیل می کند.

وی مهمترین هدف از اجرای این مراسم را قدردانی از واحدهای خبازی و رستوران های نمونه شهرستان بانه عنوان کرد و افزود: این رستوران ها و خبازی هایی که امروز مورد تشویق قرار می گیرند  در بحث رعایت مقررات بهداشتی و آیین نامه های مربوط به حوزه بهداشت و سلامت سرآمد سایر واحدهای صنفی خود هستند.

رئیس مرکز بهداشت بانه خاطرنشان کرد، این برنامه برای اولین بار در شهرستان بانه و به منظور ترغیب و  تشویق سایر واحدهای صنفی صورت گرفته است.

شالباف خاطرنشان کرد،  در سال جاری بیش از هفت هزار مورد بازرسی از مراکز مختلف تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر بانه انجام شده است  که از این تعداد بیش از هشت هزار و 500 کیلو گرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد به ارزش 500 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

این مسئول یادآور شد: در طی بازدید هایی که در طی ده ماهه گذشته امسال انجام شده بیش از هشت مورد پلمپ و بیش از هزار مورد اخطاریه بهداشتی برای صنوف مختلف و اماکن عمومی صادره شده است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی