یکشنبه 10 آبان 1394 / 12:38|کد خبر : 227|گروه : سياسي

معاون فرماندار بانه:

دشمنی آمریکا با ملت ایران محور همه وقایع تاریخی 13 آبان است

دشمنی آمریکا با ملت ایران محور همه وقایع تاریخی 13 آبان است

معاون فرماندار بانه گفت: همه وقایع تاریخی 13 آبان، در سال های مختلف تاریخ معاصر کشور ناشی از دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران است .

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جعفر توان معاون عمرانی فرماندار بانه پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی آیین‌های ویژه ایام الله 13 آبان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در محل فرمانداری بانه برگزار شد، اظهار داشت: 13 آبان ماه که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است.
 

وی افزود:  ریشه همه وقایع تاریخی 13 آبان که در سال های مختلف تاریخ معاصر کشور ایران رخ داده است ناشی از دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران است .

توان با بیان اینکه 13
آبان از چند جهت با نهضت امام خمینی پیوند خورده است خاطرنشان کرد: در همه وقایعی که در 13 آبان تاریخ معاصر ایران رخ داده است دولت آمریکا بدنبال جدایی امام با ملت ایران بوده در حالیکه غافل از این واقعیت بودند که هیچ قدرتی بدون اراده الهی نمی تواند بین امام و امت جدایی و فاصله بیندازد.


معاون فرماندار بانه تصریح کرد: بی گمان، این دانش آموزانِ آگاه و رشید ملت ما بودند که در مبارزه با استکبار جهانی، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند و این عزیزان بودند که در13 آبان 1357، به مبارزات مردم مسلمان ایران با رژیم ستمشاهی، شور و شعور و عشقی دوباره بخشیدند تا در آبان 58 انقلابی دیگر را به گفته امام راحل(ره) رقم زنند.

 
گ
فتنی است، بر اساس تصمیمات این جلسه راهپیمایی امسال 13 آبان در شهر ستان بانه همزمان با سراسر کشور  از ساعت 10 صبح با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم  شهرستان از جلوی اداره اوقاف این شهر به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار شود.



برچسب ها :

13 آبانمعاون فرماندار بانهتاریخ معاصرآمریکا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی