یکشنبه 3 بهمن 1395 / 11:27|کد خبر : 2274|گروه : سياسي

رئیس پلیس راه بانه

تردد در گردنه خان بانه بدون زنجیر چرخ ممنوع است

تردد در گردنه خان بانه بدون زنجیر چرخ ممنوع است

رئیس پلیس راه بانه با بیان اینکه هم اکنون تردد در گردنه خان برقرار است، گفت: به علت بارش برف و لغزندگی جاده، تردد وسائط نقلیه در این گردنه بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

سرهنگ شاهرخ امانی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در خصوص آخرین وضعیت راه ارتباطی بانه به سقز گفت: علی رغم بارش برف از ساعت اولیه بامداد امروز اکیپ راهداری گردنه خان بانه در این مسر مستقر بوده و با استفاده از دستگاه های نمک پاش و خودروهای برف روبی مشغول بازگشایی جاده بوده اند.

وی افزود: هم اکنون با تلاش اکیپ راهداری مسیر بانه به طرف سقز باز بوده و تردد در این مسیر در حال انجام است اما به دلیل تداوم  بارش برف و لغزنده بودن مسیر در برخی نقاط به همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است و بدون همراه داشتن زنجیر چزرخ تردد از گردنه خان ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه بانه، خاطر نشان کرد، با توجه به بارش برف در چند روز آینده و لغزنده بودن مسیر لذا از شهروندان و هموطنان عزیز تقاضا داریم که حتی الامکان  از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت اجبار حتما وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و  در مسیر با سرعت مطمئنه  رانندگی کنند.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی