یکشنبه 3 بهمن 1395 / 12:26|کد خبر : 2275|گروه : اجتماعي

آموزش و پرورش بستر ساز فرهنگ و قانون مداری در جامعه است

آموزش و پرورش بستر ساز فرهنگ و قانون مداری در جامعه است

فرماندار بانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی جامعه اظهارداشت: آموزش و پرورش بستر ساز فرهنگ و قانون مداری در جامعه است.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز امام جمعه و جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه با "محمد فلاحی" فرماندار جدید و همچنین رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه دیدار کردند.


ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه شهرستان بانه و از اعضای شورای آموزش و پرورش بانه در این دیدار، انتصاب "فلاحی" به سمت فرمانداری بانه را تبریگ گفت و اظهار داشت: انتظار می رود که فرماندار بعنوان رئیس شورای آموزش و پرورش و عالی ترین نماینده دولت در شهرستان از تمام توان و ظرفیت قانونی خود در راستای برطرف نمودن مشکلات آموزشی این شهرستان تلاش کند.

وی از زحمات راشد عذیری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشین بانه نیز تقدیر کرد و افزود: ایشان با حضور در تمام جلسات شورای آموزش و پرورش و با حمایت های مادی و معنوی خود همواره یار و پشتیبان آموزش و پرورش بودند.

فلاحی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و تربیت آحاد جامعه اظهار داشت:
بدون تردید آموزش و پرورش مهمترین بستر تربیت افراد برای سایر حوزه و عرصه‌ها در جامعه می باشد.

فرماندار بانه از آموزش و پرورش بعنوان بسترساز  فرهنگ و قانون مداری در جامعه یاد کرد و گفت: آموزش و پرورش جای پرورش جوانانی با پشتکار، وقت شناس ، قانونمند و منظم است که اگر چنین افرادی با این خصوصیات را خواهانیم، بایستی آنها را در آموزش و پرورش که مهمترین بستر آموزشی جامعه  است تربیت کنیم.

فلاحی در این نشست همچنین خاطرنشان کرد، حوزه تعلیم و تربیت نباید محدود به خدمات و فعالیت های وزارت آموزش وپرورش شود بلکه همه مسئولان اجرایی باید یاریگر این بخش باشند و نقشه علمی در انتقال مفاهیم و مهارت های پایه را به نسل جدید جامعه داشته باشند.

در خاتمه رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه و همچنین دبیر شورای آموزش و پرورش بانه   نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی  آموزش و پرورش بانه به بیان  نقاط قوت و مشکلات مربوط به حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان پرداخت و خواستار مساعدت و همکاری فرماندار بانه و سایر نهادهای دولتی و مردم با آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف عالی آموزشی در این شهرستان شد
.



 



برچسب ها :

فرماندار بانهشورای آموزش و پرورشفرهنگقانونمداری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی