پنجشنبه 7 بهمن 1395 / 15:36|کد خبر : 2284|گروه : سياسي

فرماندار بانه به ضرورت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تاکید کرد

فرماندار بانه به ضرورت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تاکید کرد

فرماندار بانه با تاکید بر ضرورت توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خواستار توجه هر چه بیشتر سرمایه گذاران به توسعه این بخش در بانه شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بانه، رئیس اتاق اصناف، مدیران اتحادیه های صنفی و جمعی از بازاریان و کسبه شهرستان بانه با "محمد فلاحی" فرماندار بانه دیدار کردند.

فلاحی فرماندار بانه در این دیدار به رونق تجاری شهرستان بانه اشاره کرد و در این خصوص گفت: خوشبختانه امروز شهرستان بانه از جایگاه اقتصادی و تجاری مطلوبی در بین سایر شهرهای استان کردستان برخوردار است که بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد.

وی افزود:
شهرستان بانه با توجه به ظرفیت ها و مزیت های خاصی که دارد از امکان مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است که از این سرمایه گذاری ها بایستی در راستای تولید و ایجاد اشتغال پایدار بهره گرفت.

فلاحی تصریح کرد: امروز توسعه بخش کشاورزی در بانه با توسعه تجارت در این شهرستان همخوانی ندارد که می بایست به توسعه هر دو بخش همگام با همدیگر کمک کرد.

فرماندار بانه خاطرنشان کرد، اگر چه امروزه بازارچه های مرزی و مبادلات تجاری در این بازارچه ها موجب رونق اقتصادی در شهرستان بانه شده است اما می بایست در کنار این مبادلات به بحث تولید و کشاورزی هم توجه شود چرا که توسعه این بخش گام مهمی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و  توسعه همه جانبه در شهرستان خواهد  شد.

   "محمد فلاحی" در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بازاریابی در بحث تولید نیز اشاره ای کرد و افزود: در بازار امروز تولید کننده ای موفق است که در کنار مقوله تولید به موضوع بازاریابی هم توجه داشته باشد.


فلاحی ابراز امیدواری کرد که با تعامل هر چه بیشتر  مجموعه بازایان و کسبه شهرستان بانه با بخش های دولتی در این شهرستان بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری و توسعه روز افزون در این شهرستان بیش از گذشته فراهم شود.

 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی