شنبه 9 بهمن 1395 / 14:06|کد خبر : 2292|گروه : اجتماعي

34 پروژه با اعتبار 220 میلیارد ریال در بانه افتتاح می شود

34 پروژه با اعتبار 220 میلیارد ریال در بانه افتتاح می شود

فرماندار بانه از افتتاح 34 پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، آخرین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر شرستان بانه امروز با حضور همه مسئولین کمیته های نه گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بانه و  با حضور فرماندار بانه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

" محمد فلاحی" فرماندار شهرستان بانه در نشست اعضاء دهه مبارک فجر این شهرستان،
دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان کمیته های مختلف ستاد دهه فجر باید نسبت به این مهم برای دمیدن روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش کنند .

وی با بیان اینکه در همه برنامه های دهه فجر بایستی از ظرفیت های مردمی استفاده کرد افزود: نقش برجسته مردم در برنامه های دهه مبارک فجر باید به خوبی دیده شود.


فرماندار بانه در ادامه از افتتاح 34 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی در این شهرستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال نیز خبر داد و خاطرنشان کرد، برای بهره برداری از این پروژه ها  اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال از محل منابع مختلف اعتباراتی هزینه شده است.

فلاحی، بهره برداری از تصفیه خانه آب و فاضلاب روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال را از جمله پروژه های مهم و برجسته قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: امسال پروژه های خوبی  به مناسبت دهه فجر در شهرستان بانه به بهره برداری خواهند رسید  که پروژه مذکور از جمله شاخص ترین این پروژه ها خواهد بود که با حضور مسئولین استانی و به احتمال زیاد کشوری در طول دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.


وی همچنین از اجرای یک صد ویژه برنامه فرهنگی ورزشی نیز همزمان با ایام الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان بانه خبر داد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا ، برپایی جشن انقلاب، نواختن زنگ انقلاب ، برپایی محفل انس با قرآن و اجرای برنامه های ورزشی در شهر و روستاهای بانه به منظور ایجاد روحیه نشاط در این ایام از دیگر برنامه های پیش بینی شده کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بانه برای ایام الله دهه فجر امسال در یانه است.

رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در این مراسم به پروژه های آماده افتتاح این اداره در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت:
بهره‌ برداری از مدرسه روستاهای "خشک‌دره" و "چیچوران و چمن مصنوعی مدرسه هیئت امنایی سینا از جمله این پروژه ها است.

وی افزود: سالن ورزشی توحید شهرستان بانه نیز با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی بدلیل مشکلاتی که دارد متاسفانه برای  افتتاح در این ایام  آماده نشد که امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مذکور این پروژه نیز در آینده هر چه نزدیک به بهره برداری برسد.

 

گفتنی است که گلبارن و غبار روبی قبور مطهر شهدای سلیمان بک بانه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری نمایشگاه های عکس انقلاب و صنایع دستی از دیگر برنامه های ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بانه در طول دهه مبارک فجر امسال می باشد.



برچسب ها :

فرماندار بانهدهه فجربانهافتتاحپروژه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی