یکشنبه 10 بهمن 1395 / 09:54|کد خبر : 2294|گروه : سياسي

کمیته ، فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بانه برگزار می کند

فرخوان اولین جشنواره موسیقی و آواهای محلی شهرستان بانه

فرخوان اولین جشنواره موسیقی و آواهای محلی شهرستان بانه

در راستای تقویت، بسط و گسترش فرهنگ غنی موسیقی بومی و آئینی شهرستان بانه و همچنین شناسایی استعدادهای جوان این حوزه اولین جشنواره موسیقی آئینی فوالکلور در شهرستان بانه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، این جشنواره در بخش های مختلف:  تک نوازی شامل: ( دف، نرمه نای؛ شمشال، دوزله، دهل، سرنا و دیوان،)  تک خوانی( تصنیفهای فولکلور، کردی مقام، بیت، لاوک، هوره؛ گه لو و...) و همچنین  گروه نوازی و گروه خوانی: ( بهره گیری از سازها و آوازهای فولکلور ذکر شده) است.
 

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند کلیه آثار خود را بصورت تصویری و در قالب لوح فشرده همراه با مشخصات کامل اعضای گروه ، سرپرست و .. به دبیرخانه جشنواره به آدرس: مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بانه واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ( بساط آباد) ارسال و یا با شماره تلفن های 09189857365 و 09189757905 تماس حاصل فرمایند.

آخرین فرصت ارسال آثار نیز تاریخ 14 بهمن ماه سال جاری می باشد و  نتایج پذیرفته شدگان برای شرکت در مسابقه پس از بررسی توسط کارشناسان  از طریق سایت آرباباخبر 17 بهمن ماه اعلام می شود.


گفتنی است که برای برندگان در هر بخش نیز جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است بطوریکه،  در بخش تک خوانی و تک نوازی جشنواره به نفر اول لوح تقدیر همراه با اعطای 3 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و پاداش نقدی 2 میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح تقدیر و پاداش نقدی 1 میلیون و 500 هزار ریال می اعطا می شود.

جوایز برندگان در بخش گروهی جشنواره نیز به نفر اول اهدای لوح تقدیر و پاداش نقدی 5 میلیون ریال، گروه دوم لوح تقدیر و پاداش نقدی 4 میلیون ریال و گروه سوم نیز لوح تقدیر با پاداش نقدش 3 میلیون ریال می باشد.


لازم به ذکر است که زمان برگزاری جشنواره موسیقی و آواهای محلی شهرستان بانه 19 بهمن ماه سالجاری راس ساعت 20 در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه می باشد.



برچسب ها :

فراخوانجشنوارهموسیقی و آواهای محلیدهه فجربانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی