دوشنبه 11 بهمن 1395 / 11:37|کد خبر : 2296|گروه : فرهنگي

مسابقه آدم برفی و همایش پیاده روی دانشجویان دانشگاه آزاد بانه برگزار شد + تصاویر

مسابقه آدم برفی و همایش پیاده روی دانشجویان دانشگاه آزاد بانه برگزار شد + تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، دانشگاه آزاد بانه اقدام به برگزاری همایشه پیاده روی و مسابقه آدم برفی برای دانشجویان این دانشگاه نمود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، روز گذشته دانشجویان و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بانه، به مناسبت فرارسیدن ی و هشتمین سالگرد شکوهند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام به برگزاری همایش پیاده روی و مسابقه آدم برفی نمود.

دانشجویان و اساتید دانشگا آزاد بانه در ابتدا میدان دانشگاه تا محل ساختمان جدید دانشگاه آزاد این شهرستان را  پیاده طی کردند و پس از  تجمع در محوطه دانشگاه آزاد  مسابقه آدم برفی ها را برگزار کردند.

هدایت فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بانه، در حاشیه برگزاری این مسابقه هدف از اجرای این برنامه ها را گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همچمین ایجاد روحیه شور و نشاط در بین دانشجویان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 300 دانشجو در این مسابقه و برنامه پیاده روی شرکت کردند افزود: شرکت کنندگان در مسابقه آدم برفی ها در قالب 24 گروه 5 نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت که در پایان با نظر هیئات داوران به 4 گروه برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.


در پایان این مسابقه  از بین ده ها آدم برفی ساخته شده به سازندگان 5 آدم برفی جوایز نقدی اهدا شد و در پایان از همه شرکت کنندگان با صرف ناهار پذیرایی شد.









 



برچسب ها :

دانشگاه آزاد بانهمسابقه آدم برفیدهه فجربانهپیاده روی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی