دوشنبه 11 آبان 1394 / 09:04|کد خبر : 230|گروه : سياسي

رئیس آموزش و پرورش بانه خبر داد

اجرای مراسم ویژه 13 آبان در تمام مدارس ابتدایی بانه

اجرای مراسم ویژه 13 آبان در تمام مدارس ابتدایی بانه

رئیس آموزش و پرورش بانه گفت:روز 13 آبان امسال، مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت، در تمام مدارس ابتدایی سطح شهرستان برگزار می شود.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت 13 آبانماه امسال، تمام دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همه تشکل های دانش آموزی نیز در راهپیمایی روز 13 آبان ماه با لباس های فرم مخصوص به انجمن و تشکل خود خود شرکت خواهند کرد افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی بدلیل شرایط سنی در راهپیمایی 13 آبان شرکت نمی کنند در تمام مدارس ابتدایی سطح شهر مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت برگزار می شود.


خضری با اشاره به اهمیت 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد؛ 13 آبان در تاریخ معاصر ایران  نماد نفي سلطه و تأکيد بر استقلال جمهوري اسلامي ايران و روزي فراموش نشدني در تاريخ انقلاب اسلامي است.

مدیر آموزش و پرورش بانه همچنین ، آماده سازی گروه سرود، تهیه پرچم ، پلاکارد، بروشور های مربوط به 13 آبان  و نواختن زنگ دانش آموز در مدارس  را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش این شهرستان بمناسبت  یوم الله 13 آبان معرفی کرد
.



برچسب ها :

13 آباندانش آموزابتداییبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی