پنجشنبه 14 بهمن 1395 / 08:56|کد خبر : 2303|گروه : اجتماعي

دو واحد منزل مددجویی در بانه افتتاح شد + تصاویر

دو واحد منزل مددجویی در بانه افتتاح شد + تصاویر

روز گذشته همزمان با دومین روز از دهه فجر از دو واحد مددجویی در شهر کانی سور بانه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همزمان با دو مین روز از این دهه روز گذشته از دو واحد منزل مددجویی با حضور مسئولین محلی در بانه بهره برداری شد.
 

 بهره برداری از یک واحد منزل مسکن مددجویی برای یک خانواده داری چند معلول تحت پوشش اداره بهزیستی در شهر کانی سور از جمله این پروژه ها بود.

امید مهتاب رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه در مراسم افتتاح این واحد مسکونی اظهار داشت: برای ساخت این واحد مددجویی در شهر کانی سور مبلغ 180 میلیون ریال بصورت بلاعوض به خانواده مذکور  کمک شده و مبلغ 15 میلیون ریال هم در قالب تسهیلات برای ساخت در اختیار خانوداه این مددجو  قرار داده شد است.

  مهتاب تصریح کرد: به منظور کمک بیشتر به این خانواده دارای دو معلول کلیه هزینه انشعابات، آب ، برق گاز و تلفن نیز  بصورت کاملا رایگان به ایشان واگذار شده است.

 

 گفتنی است که در پایان افتتاح این واحد مددجویی، مبلغی نیز بعنوان کمک هزینه خرید لواز خانگی اتوسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه به این خانوداه دارای دو معلول اهدا شد.

روز گذشته همچنین از یک واحد مسکن مددجویی دیگر در شهر کانی سور توسط کمیته امداد امام خمینی( ره) شهرستان بانه  برای یک خانواده تحت پوشش این نهاد با حضور مسئولین بهره برداری شد.


مدیر کمیته امداد حضرت امام(ره) شهرستان بانه در این مراسم اظهار داشت: این واحد مددجویی از محل اعتبارات کمیته امداد احداث شده است که برای ساخت آن بالغ بر 250 میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است که روز گذشته مسئولین شهرستان بانه از چند خانواده بی بضاعت و محروم تحت پوشش کمیته امداد در روستای سیاحومه نیز دیدار و از این خانواده ها دلجویی کردند.




برچسب ها :

افتتاح دو واحد مددجوییبانهکمینه امداداداره بهزیستیخانواده مددجوخانواده اری دو معلولدهه فجرکانی سور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی