پنجشنبه 14 بهمن 1395 / 13:25|کد خبر : 2304|گروه : فرهنگي

جانشین سپاه بانه:

مردم ایران و مسئولین نظام مرهون مجاهدت و ایثار شهدا هستند

مردم ایران و مسئولین نظام مرهون مجاهدت و ایثار شهدا هستند

جانشین سپاه بانه امروز در یادواره شهدای این شهرستان گفت:امروز همه مردم ایران و مسئولین نظام مرهون مجاهدت و ایثار شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجی، جانشین فرماندهی سپاه بانه ظهر امروز در یادواره شهدای این شهرستان که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همزمان با سومین روز از این دهه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهیدان و نقش آنان در عزت و سرافرازی کشور اسلامی اظهار داشت: اگر امروز ما امنیت و آرامشی داریم  همه به برکت مجاهدت و از خود گذشتگی شهدا می باشد.
 

وی در ادامه ضمن تاکید بر تداوم راه شهیدان، تکریم خانوداه شهداء را از جمله وظایف همه مردم و مسئولین دانست و افزود: شهدا و ایثارگران ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، با ایستادگی در برابر استکبار جهانی، عزت و اقتدار کشور را در دنیای کنونی برای ما به ارمغان آوردند.

جانشین فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد، اگر امروز مسئولین در جامعه اسلامی به مقام و جایگاهی رسیده اند همه در سایه خون شهیدانی است که در سخت ترین شرایط این این کشور در برابر تهاجمات رژیم بعثی و بیگانگان ایستادگی کردند و این نعمت امنیت و آرامش را برای مردم ایران و مسئولین نظام به ارمغان آوردند و امروز همه ما در هر پست و جایگاهی که باشیم مرهون مجاهدت و ایثار شهدا هستیم .


سرهنگ فرجی یادآور شد، انقلاب اسلامی ایران با جان فشانی ها و رشادت های شهدای انقلاب و مقاومت مردم دیندار ایران اسلامی در مقابل طاغوت و استکبار جهانی به ثمر رسید و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه رهبر انقلاب و شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد، خوشبختانه امروز مردم ما به برکت خون شهدا در کمال امنیت و عزت زندگی  به سر می برند که بایستی قدردان این وضعیت باشیم.


 



برچسب ها :

یادواره شهداجانشین سپاه بانهامنیتمسئولین نظام

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی