پنجشنبه 14 بهمن 1395 / 14:53|کد خبر : 2306|گروه : اجتماعي

مرگ مشکوک یک قلاده گرگ در بانه

مرگ مشکوک یک قلاده گرگ در بانه

رئیس اداره محيط زیست شهرستان بانه از مرگ مشكوك يك قلاده گرگ در این شهرستان خبر داد.

محمد دلسوز میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: گزارش مرگ اين قلاده گرگ امروزدر مسیر جاده آرمرده داده شد و محيط بانان محيط زيست این شهرستان براي كشف علت مرگ اين گرگ به محل مراجعه كردند.

وي افزود: ماموران محیط زیست شهرستان بانه پس از دریافت این خبر به محل گزارش داده شده رفتند که با لاشه این گرگ مواجه شدند که به علت  نامعلومی در کتار جاده افتاده بود.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه تصریح کرد: گرگ  مورد نظر با شلیک گلوله کشته نشده اما آنچه بیش از هر چیزی محتمل است شاید مرگ این گرگ در اثر برخورد خودروهای عبوری در این مسیر بوده باشد.

میرزایی خاطرنشان کرد، کارشناسان اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه در پی علت واقعی مرگ این یک قلاده گرگ هستند و چنانچه عمدی بودن ایم اقدام برای کارشناسان محیط زیست بانه محرز شود با عاملان این کار برخورد قانونی خواهد شد.

وی از مردم و شهروندان خواست با توجه به سرد شدن هوا و بارش نزولات جوی که موجب می شود حیوانات وحشی و سایر جانداران به حاشیه  روستاها یا کتار جاده ها یایند در برخورد با حیوانات مهربان باشند و دقت داشته باشند آسیی به آنها وارد نسازند.



برچسب ها :

مرگ مشکوک یک قلاده گرگبانهمحیط زیست

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی