شنبه 16 بهمن 1395 / 17:26|کد خبر : 2312|گروه : اجتماعي

اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به 22 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد بانه

اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به 22 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد بانه

امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر به 22 نوعروس تحت پوشش کمینه امداد بانه کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز طی برگزاری آیینی با حضور مسئولین و جمعی از نوعروسان تحت پوش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بانه که در کانون ولایت این شهرستان برگزار شدT  به تعداد 22 نفر از نوعروسان تحت پوشش این نهاد  کمک هزینه خرید جهیزیه اعطا شد.


جلال خلیلی مدیر کمیته امداد شهرستان بانه  در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه ازدواج یک پیمان مقدس و نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده است، و در اسلام سفارش زیادی به آن شده است لذا کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان بانه در طول سال و در راستای حمایت از ازدواج جوانان تحت پوشش خود اقدام به اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان می کند.

 

وی با بیان این که طی سال جاری 360 سری کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش 2 میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد بانه پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع بالغ بر 7 میلیارد و دویست میلیون ریال به این عزیزان اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد حضرت امام بانه همچنین از کمک به پسران تحت پوشش این نهاد در قالب هدیه ازدواج هم اشاره کرد و گفت: در طول سال جاری به تعداد 120 نفر از تازه دامادهای تحت پوشش نیز مبلغ ده میلیون ریال کمک شده است.



برچسب ها :

کمیته امدادکمک هزینه جهیزیهدهه فجربانهنوعروس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی