جمعه 22 بهمن 1395 / 13:44|کد خبر : 2323|گروه : سياسي

مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

استکبار ستیزی و کفر ستیزی از شاخصه های مهم انقلابی گری است

استکبار ستیزی و کفر ستیزی از شاخصه های مهم انقلابی گری است

مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به شاخصه های انقلابی گری اظهار داشت: کفر ستیزی و استکبار ستیزی از شاخصه های مهم انقلابی گری است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛:سرهنگ عبدالحسین یوسفی؛ مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بانه با اشاره به حضور گسترده مردم در عرصه های انقلاب از بدو شکل گیری تا به امروز اظهار داشت: حضور و ایستادگی مردم ایران در عرصه های مختلف  از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران تا به امروز همه توطئه های بدخواهان نظام را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

وی افزود: دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران و در راس آنها آمریکا در طول سی و هشت سال گذشته از  تمام توان و قدرت خود برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با  اعمال تحریم های پی در پی ، حمایت های مادی و مالی از دشمنان منطقه ای جمهوری اسلامی، بهره گیری کرد که تمام تلاش های او در این مدت با بصیرت؛ هوشیاری و حضور مردم ولایت مدار و انقلابی ایران با شکست مواجه شده است.

سرهنگ یوسفی خاطرنشان کرد؛ امام خمینی(ره) نیز با تکیه بر همین نیروی مردمی نظام چندین هزار ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و توانست پایه های یک نظام دینی و اسلامی را در کشور پایه ریزی کند و در ادامه نیز با تکیه بر همین حمایت های مردمی بود که اهداف انقلاب یکی پس از دیگری تحقق یافت.

مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان؛ در ادامه به مواضع و تهدیدات رئیس جمهور جدید آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز با تکیه بر نیروی عظیم مردمی فرمودند که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ این یاوه گویی های ایشان را خواهد داد.


سرهنگ یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود به شاخصه های انقلابی گری نیز اشاره کرد و گفت: استکبار ستیزی از مهمترین شاخصه های انقلابی گری است و نباید اجازه دهیم که گذشت زمان خدشه ای به این شاخصه ها وارد سازد.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای نفوذ یادآور شد؛ امروز دشمن سعی دارد با تحریف مکتب امام و اصول انقلاب راه برای نفوذ پیدا کند که نبایستی به او اجازه چنین حرکتی را دهیم.

 سرهنگ یوسفی خاطرنشان کرد؛ خوشبختانه امروز ایران اسلامی با رعایت اصول انقلاب روز به روز در حال رشد و بالندگی است بطوریکه کشورهای غربی و منطقه ای امروز به این قدرت و نفوذ ایران در منطقه و جهان اذعان دارند.

وی خاطرنشان کرد؛ امروز ایران اسلامی این افتخار را دارد که یار و یاور همه مستضعفین جهان می باشد و طبق آموزه های دینی اسلام و اهداف انقلاب در دفاع از مظلومین حد و مرزی نمی شناسد و امروز بسیاری از مظلومان جهان از برکت و الطاف انقلاب اسلامی ایران بهره مند و متنعم است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی