یکشنبه 24 بهمن 1395 / 15:02|کد خبر : 2332|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه:

نقش عالمان دینی در مقابله با ترویج افکار انحرافی بی بدیل است

نقش عالمان دینی در مقابله با ترویج افکار انحرافی بی بدیل است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به نقش عالمان دینی در مقابله با ترویج افکار انحرافی گفت: نقش عالمان دینی در مقابله با ترویج افکار انحرافی بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شامگاه گذشته سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه و سید عارف رحمانی بخشدار آرمرده به همراه جمعی از شورای فرماندهی سپاه بانه با ماموستا "بختیار فرهادی" امام جمعه شهر آرمرده دیدار کردند.

سرهنگ سلیمانی در این دیدار ضمن اشاره به مسائل و مشکلات منطقه، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به فلسفه وجودی خود، تلاش برای محرومیت زدایی و مردم یاری را از وظایف ذاتی و اولویت های کاری خود می داند.

وی افزود: در همین راستا، سپاه پاسداران شهرستان بانه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و مردم یاری برنامه های خوبی پیش بینی کرده است.

فرمانده سپاه بانه یادآور شد، از آنجایی که سپاه یک نهاد مردمی و برخاسته از بطن مردم است لذا برنامه های مذکور را با کمک و پشتیبانی مردم بویژه ماموستایان در منطقه انجام خواهد داد.

سرهنگ سلیمانی به نقش ماموستایان و عالمان دینی در روشنگری و هدایت افکار عمومی جامعه هم اشاره کرد و گفت: روحانیون نقش بسیار تاثیر گذاری در برابر توطئه های دشمن و مقابله با اقدامات آنان در ترویج افکار انحرافی آنان در بین آحاد جامعه بویژه قشر جوان دارند.


وی با اشاره به نقش سازنده امامان جمعه و ماموستاهای دینی در جلوگیری از انحراف دینی جوانان، خاطرنشان کرد: ماموستایان آیینی باید با افکار منحرف و جریان های افراطی مقابله کنند و مانع انحراف جوانان و گرایش پیدا کردن آنها در دام پهن شده این گروه ها شوند.



 



برچسب ها :

دیدارفرمانده سپاه بانهآرمردهامام جمعهافکار انحرافی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی