سه شنبه 26 بهمن 1395 / 09:58|کد خبر : 2336|گروه : فرهنگي

اجرای 60 گفتمان دینی در مدارس بانه

اجرای 60 گفتمان دینی در مدارس بانه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از اجرای 60 گفتمان دینی در مدارس شهرستان بانه از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد.

عباسعلی منتظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان از ابتدای سالجاری تا به امروز بالغ بر 60 گفتمان دینی در ده مدرسه این شهر برگزار کرده است.

وی افزود: تا پایان امسال و در  اسفند ماه نیز؛ قرار است که بیست گفتمان دینی دیگر با حضور اساتید کشوری و با محوریت فضای مجازی؛ سواد رسانه ای و حجاب و عفاف در مدارس شهر بانه برگزار شود.

منتظری خاطرنشان کرد؛ بررسی آسیب های اجتماعی؛ سواد رسانه ای؛ دین و زندگی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین محور موضوعات گفتمان های دینی در مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان بانه در طول یازد ماه گذشته  بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه تصریح کرد: طبق دستور العمل جدید امسال به ازای هر پنج گفتمان دینی که برای دانش آموزان در مدارس برگزار می شد؛ یک جلسه نیز برای والدین دانش آموزان برگزار شده است.

منتظری در ادامه از اجرای 6 گفتمان دینی برای دانشجویان دانشگاه های بانه در طول یازده ماه گذشته نیز خبر داد و گفت: همچنین در مدت مذکور 10 گفتمان در موسسات قرآنی؛ برای جمعیت هلال احمر؛ زندان و سایر اقشار در سطح شهر بانه برگزار شده است.



برچسب ها :

گفتمان دینیبانهمدارساسیب های اجتماعیاقتصاد مقاومتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی