سه شنبه 26 بهمن 1395 / 11:56|کد خبر : 2337|گروه : ورزشی

یک دوره مسابقات دارت در بانه برگزار شد

یک دوره مسابقات دارت در بانه برگزار شد

یکدوره مسابقه دارت به مناسبت افتتاح طرح غربالگری ژنتیک در شهرستان بانه ، عصر سه شنبه در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، در این دوره از رقابت های یکروزه که بمناسبت افتتاح طرح غربالگری ژنتیک در بانه برگزار شد ، 21 ورزشکار این رشته ورزشی از این شهرستان حضور داشتند که در سالن شطرنج باشگاه ورزشی تختی بانه با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از رقابت ها که به همت اداره بهزیستی شهرستان بانه و هیات دارت این شهر برگزار شد، آقایان حسين مولايي، صلاح الدين عبدالله زاده و شورش خرم دل به ترتیب مقام های اول تا  مقام سوم  کسب کردند و همچنین آقایان رزگارمحمدي، دارا احمدى و كمال مرادى نیز بعنوان شش نفر برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات دارت گرامیداشت افتتاح طرح غربالگری ژنتیک در بانه ، لوح قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.

 


٤-
٥-
٦-

 

را کسب کرد.
همچنین محمد هاشمی از رستم آباد در مکان دوم قرار گرفت و امین مومنی از رودبار عنوان سوم مسابقات دارت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش را به خود اختصاص داد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات دارت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ، لوح قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد



برچسب ها :

مسابقه دارتبانهبهزیستیغربالگری ژنتیک

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی