پنجشنبه 28 بهمن 1395 / 12:53|کد خبر : 2342|گروه : اجتماعي

محور بانه سقز بازگشایی شد

محور بانه سقز بازگشایی شد

با تلاش پرسنل راهداری محور بانه سقز بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محور بانه سقز که از ظهر روز گذشته بدلیل بارش بی وقفه برف و ریزش بهمن مسدود شده بود با تلاش های مستمر اکیپ راهداری مستقر در گردنه خان ساعتی پیش دوباره بازگشایی شد..

انور طاهایی رئیس اداره راهداری بانه  در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: از همان ساعات اولیه بارش برف اکیپ مستقر در گردنه خان مشغول پاکسازی مسیر بود که بدلیل بارش بی وقفه برف و رزش بهمن در چندین محور موجب انسداد محور بانه سقز شد.

وی افزود: از روز گذشته تا کنون  6 اکیپ عملیاتی با 2 دستگاه بولدزر، 2 دستگاه لودر و یک دستگاه تیغه دار مشغول برف روبی بودند که ساعت 9 موفق به پاکسازی بخش عمده ای ز مسیر سقوط بهمن شده بودند.


رئیس اداره راهداری بانه خاطرنشان کرد، با توجه به تداوم بارش برف و کولاک شدید، امروز صبح ششمین بهمن نیز سقوط کرد که منجر به مسدود شدن راه پاکسازی شده گشت که خوشبختانه با تلاش مستمر نیروهای راهداری ساعت 12 امروز مجددا توانستیم محور اصلی بانه سقز را بازگشایی کنیم.

سروان شاهرخ امانی رئیس پلیس راه بانه نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به لغزندگی مسیر و کولاک تردد  وسائط نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.
 وی خاطرنشان کرد، رانندگانی که قصر تردد در محور بانه سقز را دارند حتما بایستی مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مناسب باشند.



برچسب ها :

محور سقز بانهبازگشاییبرفبهمنبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی