پنجشنبه 28 بهمن 1395 / 13:28|کد خبر : 2343|گروه : اجتماعي

امداد رسانی به 240 مسافر گرفتار در برف و کولاک در بانه / 25 مسافر اسکان اضطراری داده شدند

امداد رسانی  به 240 مسافر گرفتار در برف و کولاک در بانه /  25 مسافر اسکان اضطراری داده شدند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از کمک و امداد رسانی به 240 مسافر گرفتار در برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته خبر دا و گفت: در این مدت 25 مسافر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

آزاد فتاحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بانه همزمان با شروع بارش برف که از بامداد سه شنبه 26 بهمن شروع به باریدن گرفت در محورهای مواصلاتی شهرستان بانه بویژه گردنه خان استقرار یافته و به مسافران گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

وی افزود: با توجه به شدت و تداوم بارش برف که همراه با کولاک بود تعداد زیادی از خودروها در مسیر مانده بودند که اوج این امدادرسانی ها روز گذشته بدلیل مسدود بودن راه در اثر ریزش بهمن در بین روستای کیله شین و گردنه خان بود.

فتاحی خاطرنشان کرد، بطور کل در 48 ساعت گذشته امداد گران جمعیت هلال احمر بانه مستقر در پایگاه امداد و نجات  گردنه خان به 240  مسافر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کنند.


فتاحی خاطرنشان کرد ، علی رغم خدمات امداد و نجاتی که امدادگران هلال احمر بانه در دو روز  گذشته به خودروهای گرفتار در برف و کولاک انجام دادند همچنین به 25 5 نفر از هموطنانی که در راه مانده و گرفتار برف و کولاک شده بودند نیز در پایگاه امداد و نجات بین راهی در گردنه خان اسکان دادند.

مدیر جمعیت هلال احمر بانه گفت: در مدت مذکور بیش از 220 بسته غذایی آماده و جیره خشک نیز در بین مسافران توزیع گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه همچنین از امداد رسانی و کمک برای نجات چند  مادر باردار در روستاهای "کانی گویز" و "برده رش"شین با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر شهرستان بانه با همکاری فوریت های پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز توانستند این مادران باردار را به مرکز درمانی منتقل کنند..



برچسب ها :

امداد رسانیبانهبف و کولاکمسافر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی