شنبه 30 بهمن 1395 / 13:32|کد خبر : 2347|گروه : اجتماعي

شهردار بانه:

بیش از 50 درصد معابر و محلات بانه بازگشایی شده است

بیش از 50 درصد معابر و محلات بانه بازگشایی شده است

شهردار بانه از برف روبی و بازگشایی بیش از 50 درصد از محلات این شهرستان تا به امروز خبر داد.

 بابک رستم پور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این موضوع گفت: شهرداری بانه از روز جمعه همزمان با شروع بارش ها در شهرستان بانه با بکارگیری 140 نفر از پرسنل خدمات شهری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین عملیات برف روبی را در محلات و معابر اصلی و فرعی بانه آغاز کرد.

وی با بیان اینکه عملیات برف روبی در 3 مرحله صورت گرفته است افزود: در مرحله اول شهرداری بانه همزمان با آغاز بارش نسبت به پاکسازی شریان ها و معابر اصلی، مسیرهای امدادی و اورژانسی  اقدام نمود که توانستیم با تلاش مجموعه پرسنل خدمات شهری تا ساعت 13 روز گذشته همه شریان های اصلی و امدادی شهرستان را برف روبی و بازگشایی کنیم.


رستم پور خاطرنشان کرد، با قطع بارشها، مرحله دوم برف روبی با اولویت قرار دادن محله های برف گیر مانند کمربندی 2 و محلات دامنه آربابا را در دستور کار قرار دادیم  که در این مرحله نیر تا به امروز توانستیم بیش از 50 درصد از معابر و محلات اصلی و فرعی شهر را بازگشایی کنیم که انتظار می رود تا روز دوشنبه هفته جاری صد درصد معابر و محلات بازگشایی شوند.

شهردار بانه تصریح کرد: ستاد برف روبی خدمات شهری بانه با بکار گیری  6 دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، پنج دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه تیغه برفروب و 15 دستگاه نمک پاش سبک و نیمه سبک برای پاک سازی و برفروبی شهر بانه اقدام کرده است.

رستم پور با بیان اینکه تا امروز بیش از 4500 تن نمک و ماسه برای بازگشایی معابر اصلی و فرعی در بانه بکار گیری شده است خاطرنشان کرد،  در این مدت بیش از  140 نفر از نیروها ی خدماتی مرکز خدمات شهری شهرداری بانه نیز در امر برفروبی و پاک سازی محله ها و معابر شهر بانه انجام وظیفه کرده اند.

وی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با مجموعه ستاد برف روبی شهرداری بانه گفت: از آنجایی که مرحله سوم برف روبی که همان بارگیری و دپوی برف ها از سطح معابر و محلات می باشد لذا در این مرحله نیز انتظار داریم که شهروندان گرامی با خودداری کردن از پارک خوروهای شخصی خود در کوچه ها و محلات در بارگیری سریع و به موقع برف های انباشته شده در معابر با همکاران ما در عملیات برف روبی همکاری کافی و شایسته داشته باشند.

 رستم پور همچنین از شهروندان خواست تا در این مدت از تخلیه برف پشت بام و حیاط منازل در کوچه ها که مستلزم انتقال دوباره و تاخیر در خدمات رسانی به سایر محله ها نیز می باشد خودداری کنند.


 



برچسب ها :

شهردار بانهبرف روبیخدمات شهریبرفبانهبازگشایی معابر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی