سه شنبه 3 اسفند 1395 / 08:05|کد خبر : 2350|گروه : اجتماعي

مشکل اصلی ترافیک بانه ناشی از ضعف مدیریتی است

مشکل اصلی ترافیک بانه ناشی از ضعف مدیریتی است

فرماندار بانه با بیان اینکه مشکل ترافیکی شهر بانه ناشی از ضعف مدیریتی است به همکاری و همفکری سازمان های دولتی، متخصصین و کارشناسان حوزه ترافیکی برای حل این مشکل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، "محمد فلاحی" روز گذشته در جلسه شورای ترافیک شهرستان بانه که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرستان بانه اظهار داشت: مهمترین علت مشکلات ترافیکی این شهر ناشی از ضعف مدیریتی است.

 وی ضمن تاکید به همکاری و همفکری سازمان های دولتی و کارشناسان حوزه ترافیکی برای ارائه راهکارهای عملی برای بررسی در شورای ترافیک خواستار فعال شدن بیش از پیش  گشت ترافیک در این شهر شد.

فلاحی، برخورد با تخلفات تاکسی ها اعم از آزانس و تاکس تلفنی ها را در حوزه کاری کمیته انضباطی( شهرداری، شورا و نماینده پلیس راهور) دانست و خاطرنشان کرد، هیچکدام از نهادهای دیگر  نمی توانند خود سرانه تاکسی ها را جریمه کنند و باید در خصوص جریمه قانونی عمل شود.


فرماندار بانه به ضرورت خرید دوربین های مدار بسته سیار که روی خودروهای راهور نصب می شود نیز تاکید کرد و گفت: با استفاده از این روش عملکرد پلیس راهور شهرستان بانه  به پلیس ناجا منعکس می شود و قبض جریمه راننگان متخلف پس از بررسی توسط کارشناسان ناجا و اطمینان از صحت پلاک و مشخصات فرد متخلف از طریق اداره پست و ارسال پیامک به مالک خودرو ابلاغ می شود.

  وی یادآور شد، هدف از اجرای این طرح برخورد ضربتی با تخلفات پارک دوبله در سطح شهر ، سد معبر و تخلف در حریم تقاطع و میادین شهری می باشد.


سرهنگ اسدالله دالوند رئیس پلیس راهور شهرستان  بانه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری بانه در اجرای مصوبات شورای ترافیک اظهار داشت : شهرداری بانه بعنوان بازوی شورای ترافیک شهرستان نقش مهمی در روانسازی ترافیک و حل مشکلات حوزه ترافیکی این شهرستان دارد.

وی خطرنشان کرد، علی رغم همکاری و اقدامات ارزنده ای که در حوزه اجرای مصوبات شورای ترافیک توسط شهرداری انجام شده اما هنوز بخشی از این مصوبات اجرایی نشده که انتظار اریم شهرداری محترم نسبت به این موضوع نیز در آینده اهتمام بیشتری داشته باشند.

 رئیس پلیس راهور بانه، شناسایی 6 نقطه حادثه خیز و اصلاح هندسی این نقاط طبق مصوبات شورای ترافیک را از جمله اقدامات انجام شده در حوزه اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در چند ماه گذشته به منظور حل معضلات ترافیکی بانه برشمرد.


سرهنگ دالوند خیابان صلاح الدین و  خیابان سید جمال اسد آبادی روبروی سپاه بانه  را از جمله نقاط مهم حادثه خیز در این شهرستان عنوان کرد و گفت: اصلاح هندسی  این دو محل  نیازمند  طرح مطالعاتی و استفاده از نظرات مهندسین مشاور دارد.

وی بلوار شهرداری و بلوار سقز را جزو دیگر نقاط حادثه خیر شهر بانه عنوان کرد و گفت: این دو مکان از مهمتری نقاط حادثه خیز رای عابرین پیاه می باشتد بطوریکه امسال چندین عابر پیاده در  محل های مذکور جان خود را از دست داده اند.

 

وی به برنامه های پلیس راهور برای تعطیلات نوروزی و پیک اول سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: برای تعطیلات نوروزی با همکاری سازمان های ذی ربط ، روکش و آسفالت معابر، نصب تابلوهای عمودی و افقی و خط کشی خیابان ها در اولویت قرار دارد.
 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی