سه شنبه 3 اسفند 1395 / 08:01|کد خبر : 2351|گروه : اجتماعي

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بانه

راه ارتباطی بیش از 60 روستا در بانه همچنان مسدود است‌

راه ارتباطی بیش از 60 روستا در بانه همچنان مسدود است‌

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بانه گفت: راه ارتباطی بیش از 60 روستا در شهرستان بانه به علت بارش برف سنگین همچنان مسدود است.

انوز طاهایی در گفت‌وگو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن اشاره به  بارش شدید برف در شهرستان بانه ظهار داشت: با توجه به بارش سنگین و بی‌سابقه برف در شهرستان بانه طی  چند روز گذشته منجر به مسدود شدن راه ارتباطی بیش از 90 درصد از راه های روستاهای شهرستان بانه شد.

وی گفت: پرسنل راهداری بانه از همان زمان شروع بارش‌ها با اعزام دستگاه‌های برف‌روب و اکیپ های پاکسازی اقدام به بازگشایی راه‌های ارتباط روستایی در بخش های مختلف شهرستان کرد.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بانه تصریح کرد: در چند روز گذشته راه ارتباطی بالغ بر 170 روستا بازگشایی شده و علی‌رغم همه این تلاش‌ها راه ارتباطی بیالغ بر 60 روستای شهرستان بانه به علت بارش برف سنگین همچنان مسدود می باشد.

وی با اشاره به اینکه کولاک کار برف‌روبی را با سختی مواجه کرده است گفت: در حال حاضر برف موجود در جاده سخت و ضخیم شده و برف‌روبی فقط با لودر و بولدزر امکان‌پذیر است.

طاهایی افزود: در حال حاضر 6 اکیپ به شدت مشغول بازگشایی راه‌های ارتباطی روستاهای باقی مانده هستند که امیدواریم در سه روز آینده همه راه‌های روستایی بازگشایی شوند.



برچسب ها :

بانهبارشراه روستاییمسودراهداریبرف روبی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی