چهارشنبه 4 اسفند 1395 / 11:24|کد خبر : 2354|گروه : سياسي

عقاب زخمی توسط دوستدار حیات وحش در بانه تحویل اداره محیط زیست داده شد

عقاب زخمی توسط دوستدار حیات وحش در بانه تحویل اداره محیط زیست داده شد

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه از تحویل یک قطعه عقاب زخمی توسط یکی از دوستداران حیات وحش در این شهرستان به اداره محیط زیست خبر داد.

محمد دلسوز میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز  یکی از دوستداران حیات وحش از اهالی روستای "تاژان" یک قطعه عقاب زخمی را پس از چند روز مراقبت و نگهداری تحویل اداره حفاظت از محیط زیست بانه داد.

وی افزود: این دوستدار  طبیعت  چند روز پیش طی تماس تلفنی با اداره محیط زیست بانه از پیدا کردن یک قطعه عقاب زخمی خبرداد و با توجه به شرایط جوی و مسدود بودن راه های روستایی در اثر بارش سنگین برف امکان حضور محیط بانان این اداره  برای تحویل گرفتن عقاب زخمی از ایشان وجود نداشت و ناگزیر مطالبی در خصوص نحوه مراقبت از  پرنده مذکور  به صورت تلفنی به ایشان بیان شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه گفت: با توجه به بارش بی سابقه برف در بانه و عدم بازگشایی راه دسترسی به روستا  و همچنین  بهبود نیافتن زخم های عقاب  پس از چند روز مراقبت و نگهداری، بالاخره این فرد دوستدار طبیعت و حیات وحش ساکن روستای "تاژان" امروز به همراه بهورز روستا و تنی چند از اهالی  پس از طی مسافتی چند کیلومتری با پای پیاده عقاب زخمی را تحویل اداره محیط زیست بانه دادند.

میرزایی ضمن تقدیر از اقدام این دوستدار طبیعت و حیات وحش در بانه گفت: در چند روز گذشته مردم طبیعت دوست بانه چندین پرنده و حیوان زخمی را که از شدت سرما به انها پناهنده شدند بودند پس از مراقبت و نگهداری تحویل  اداره محیط زیست دادند که همه این موارد  حاکی از بزرگواری و طبیعت دوستی مردم بانه می باشد.



برچسب ها :

عقاب زخمیبانهمحیط زیستدوستدار طبیعتحیات وحش

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی