شنبه 7 اسفند 1395 / 09:27|کد خبر : 2361|گروه : اقتصادي

معاون فرماندار بانه:

مردم بانه سال گذشته یک میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند

مردم بانه سال گذشته یک میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند

معاون سیاسی فرماندار بانه از جمع آوری یک میلیارد ریال در جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نژاد شهیدی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان بانه اظهار داشت: جشن نیکوکاری در آستانه سال نو یکی از  برنامه های خوب کمیته امداد در راستای یاری رساندن به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه می باشد.

وی با اشاره به میزان کمک های جشن نیکوکاری از محل کمک های مردمی در سال گذشته افزود: در سال 94 بالغ بر یکصد میلیون تومان از محل کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پدیر جمع آوری شد.

معاون فرماندار بانه؛ محرومیت زدایی و کم کردن فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف جامعه را یکی از اصلی ترین فلسفه های تشکیل کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد؛ برنامه های متنوع کمیته امداد در طول سال نیز گامیمثبت در راستای تحقق این اهداف است.

شهیدی؛ ضمن تاکید به هماهنگی دستگاه های ذی ربط در برگزاری جشن نیکوکاری ابراز امیدواری کرد که امسال با تلاش و همت مضاعف نهادهای امدادی و خدمات رسان در اجرای جشن نیکوکاری؛ نسبت به سال گذشته کمک بیشتری جمع اوری شود.

ماموستا حیدری امام جمعه بانه نیز در ادامه به اهمیت و جایگاه کمک به نیازمندان در دین اسلام اشاره کرد و گفت: در هیچ یک از ادیان الهی به اندازه دین مبین اسلام در رابطه با  کمک به فقرا و نیازمندان سفارش نشده است.

وی افزود: خداند متعال در آیات متعددی از قرآن کریم به اجر و پاداش بزرگی که برای محسنین و نیکوکاران در نظر گرفته اشاره دارد  که همه این آیات حاکی از ارزش و جایگاهموضوع احسان و نیکوکاری می باشد.

امام جمعه بانه اسلام را دین مهربانی و رحمت عنوان کرد و گفت: امروزه دشمنان قسم خورده و کینه توز در پی ایجاد چهره خشن از اسلام در جهان هستند .

ماموستا حیدری تصریح کرد: اسلام به همان اندازه که از کارهای بد و ناشایست انسان ها را بر حذر داشته به همان اندازه به انجام کارهای خوب هم سفارش و ترغیب کرده است.



برچسب ها :

جشن نیکوکاریبانهامام جمعه بانهمعاون فرماندار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی