دوشنبه 9 اسفند 1395 / 07:43|کد خبر : 2365|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

حفظ و تقویت هویت اسلامی دانش آموزان مهمترین رسالت نهاد امور تربیتی است

حفظ و تقویت هویت اسلامی دانش آموزان مهمترین رسالت نهاد امور تربیتی است

امام جمعه بانه با بیان اینکه دشمنان هویت اسلامی ما را هدف قرار داده اند گفت:حفظ و تقویت هویت اسلامی دانش آموزان مهمترین رسالت نهاد امور تربیتی است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ مراسم بزرگداشت هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی عصر امروز با حضور مسئولین؛ مربیان پرورشی؛ دبیران ورزش؛ مراقبین سلامت و مشاورین در محل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.

 ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه در این مراسم با اشاره به تلاش دشمنان در مقابله و دشمنی با اسلام اظهار داشت: دشمنان هویت اسلامی ما مسلمانان بویژه نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده اند.

وی افزود: توهین به مقدسات اسلامی؛ کم رنگ کردن نقش قرآن در زندگی مسلمانان و ترویج افکار انحرافی و اشاعه افراطی گری از جمله اقداماتی است که استکبار و در راس آنها آمریکا و اسرائیل در از بین بردن هویت اسلامی مسلمانان انجام می دهد.

ماموستا حیدری؛ دشمن شناسی را اولین گام در مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: مسلمانان هنگامی می توانند با اسلام ستیزان مبارزه کنند که دشمن را شناخته و با توطئه آنان آشنا باشند.

امام جمعه بانه؛ تصریح کرد: دشمن با علم به اینکه قشر جوان و نوجوان بیشتر از دیگر اقشار جامعه آسیب پذیر هستند لذا نوک پیکان را به سمت این قشر گرفته اند و می خواهند با ترویج فرهنگ غربی و ابتذال هویت اسلامی جوانان را گرفته و فرهنگ ابتذال و غربی را جایگزین آن کنند.

ماموستا حیدری یادآور شد؛ در این بین نقش نهادهای آموزشی و تربیتی سنگین تر از سایر نهادهاست و می بایست نهادهای تربیتی با استفاده از آموزه های اسلام ناب در مدارس چنان دانش آموزان متعهد و مومنی را تربیت کنند که توطئه اسلام ستیزان نتواند در آنان تاثیر کند.
 

 حیدری؛ داعش و گروه های افراطی را دست پرورده غرب و در راستای مقابله با اسلام برشمرد و گفت: امروز استکبار جهانی با حمایت های همه جانبه خود از این گروه های افراطی در صدد نشان دادن چهره ای زشت و خشن از اسلام در جامعه جهانی هستند.

حیدری گفت: مادامیکه  کفر وجود دارد این دشمنی ها با اسلام نیز ادامه دارد و می بایست مسلمانان با بالا بردن بصیرت و آگاهی در دام جریان های افراطی و  توطئه دشمنان دین نیفتند.



برچسب ها :

امام جمعه بانهنهاد امور تربیتیمراسم بزرگداشت امور تربیتیهویت اسلامی بانهافراطی گری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی