سه شنبه 10 اسفند 1395 / 12:25|کد خبر : 2367|گروه : سياسي

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی بانه به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی بانه به مناطق عملیاتی جنوب

امروز یک کاروان از دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور بانه برای بازدید از مناطق عملیاتی عازم جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز یک کاروان راهیان نور دانشجویی متشکل از دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور شهرستان بانه جهت بازدید از مناطق عملیاتی  جنوب عازم این مناطق شدند.

سرهنگ رضا کتابعلی، معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در حاشیه این اعزام در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز اولین کاروان داتشجویی راهیان نور شهرستان بانه در قالب یک کاروان 25 نفره عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی افزود: این کاروان پس از رسیدن به سنندج و طی برگزاری آیینی از دانشگاه کردستان بدرقه و عازم جنوب می شوند و قرار است که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی، شلمچه، هویزه و دهلاویه دیدن کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه گفت: حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است که آنها با رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و باری دیگر با آرمانهای امام وشهیدان تجدید میثاق کنند.

وی ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به منظور  مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، از دانشجویان خواست، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان نهایت استفاده را کنند.



برچسب ها :

راهیان نوربانهجنوبتهاجم فرهنگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی