سه شنبه 10 اسفند 1395 / 13:10|کد خبر : 2368|گروه : ورزشی

کشف و ضبط ده میلیون ریال، مکمل ورزشی غیر مجاز در بانه

کشف و ضبط  ده میلیون ریال، مکمل ورزشی غیر مجاز در بانه

شامگاه گذشته در یک بازدید سرزده از چند باشگاه ورزشی در بانه انواع مکمل‌های ورزشی غیرمجاز به ارزش بیش از ده میلییون ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، در گشت مشترک تیم بازرسی متشکل از رئیس مرکز بهداشت بانه، کارشناسان واحد بهداشت محیط،  پلیس اماکن و رئیس اداره ورزش و جوانان از باشگاه های پرورش اندام سطح شهر چند قلم دارو و مکمل غیر مجاز ورزشی و کشف و ضبط شد.

علی شالباف، رئیس مرکز بهداشت بانه در جریان این بازرسی اظهار داشت: عرضه مکمل های ورزشی فقط در داروخانه ها و با تجویز پزشک مجاز است و هرگونه عرضه و فروش در باشگاه های پرورش اندام و مغازه ها ممنوع و خلاف مقررات می باشد.

وی افزود: خانواده هایی که فرزندان خود را به باشگاه ها برای ارتقاء سلامت می فرستند دقت کنند که استفاده از این مکمل ها به خصوص مکمل های قاچاق و غیر مجاز و دارو های هورمونی سلامت فرزندانشان را به شدت تهدید می کند.

شالباف خاطر نشان کرد: مکمل های قاچاق و غیر مجاز از لحاظ ترکیب مواد شیمیایی، آلودگی های میکروبی و قارچی و سموم و فلزات خطرناک توسط هیچ نهادی بررسی نمی گردد و استفاده از آن ها هم به صورت غیر مجاز و فقط  برای سودجویی است.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

علی از بانه [دوشنبه 23 اسفند 1395 | 16:34] پاسخ

متشکریم
اما جای کار بسیار بسیار است

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی