چهارشنبه 11 اسفند 1395 / 06:00|کد خبر : 2370|گروه : فرهنگي

پیش بینی 184کلاس درس در بانه برای اسکان فرهنگیان در نوروز 96

پیش بینی 184کلاس درس در بانه برای اسکان فرهنگیان در نوروز 96

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: در نوروز ۹۶ ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بانه ۱۸۴ کلاس درس را برای اسکان فرهنگیان پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ رضا خضری عصر  روز گذشته در جلسه ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه که با حضور مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان ، فرماندار بانه و مدیران کمیته های این ستاد در سالن جلسات قفرمانداری بانه برگزار شد،  اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه  امسال نیز مانند سال های گذشته برای اسکان فرهنگیان در نوروز 96،  در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان بانه 25 واحد آموزشی با ظرفیت 184 کلاس   درس را آماده سازی کرده است.

وی گفت: امسال به جز 184 کلاس مدرسه، مرکز رفاهی-آموزشی شهرستان بانه با ظرفیت 28 اتاق و تعداد 103 تخت برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه تصریح کرد: این تعداد اتاق  در 2 نوع خدمات رسانی گروه "الف" و گروه" ب"بر اساس امکانات موجود به فرهنگیان تقسیم بندی شده است .

خضری گفت: در سطح گروه الف هشت واحد آموزشی با 63 اتاق مشخص شده و در سطح گروه ب 17 واحد آموزشی با 121 اتاق مشخص شده که امکانات آن به صورت مشترک است.



برچسب ها :

مدیر آموزش و پرورش بانهاسکانمسافران نوروزیمدرسه

نظرات کاربران :

علی از بانه [دوشنبه 23 اسفند 1395 | 16:39] پاسخ

آیا پیش بینی حفظ این اماکن بعد از پایان اقامت مسافران شده است

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی